Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Paczkomaty 0 zł »

Kreatywność w reklamie(Miękka)

4.00  [ 5 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
39,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 9,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- ORLEN Paczka
7,50 zł
6,50 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
- Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,50 zł
10,50 zł
- Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
- Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Kreatywność w reklamie

Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce.

Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.

Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.

Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Wstęp
165.5 KB
(PDF)
Zakończenie
105.3 KB

Anna Murdoch

Doktor ekonomii, adiunkt w katedrze Międzynarodowych Studiów Porównawczych w Szkole Głównej Handlowej. Ma również wykształcenie lingwistyczne. Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim oraz Applied Language Studies w Thames Valley University w Londynie. Studiowała ponadto na uniwersytetach w Wiedniu, Berlinie i Guadalajarze w Meksyku. Odbyła staże na uniwersytetach w Barcelonie i w Calgary w Kanadzie. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej. Specjalizuje się w dziedzinie zarządzania międzykulturowego, reklamy i public relations. W badaniach naukowych skupia się na czynnikach sukcesu firm międzykulturowych.

Była dyrektorem ds. public relations w Nissan Poland Ltd. Współpracowała jako konsultant ds. komunikowania w trakcie fuzji Price Waterhouse i Coopers & Lybrand. Doradzała prezesowi TDC w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i komunikowaniu wewnętrznym. Obecnie pracuje jako badacz, konsultant i doradca agencji reklamowych i korporacji transnarodowych. Jest członkiem Instytutu Zarządzania i Ogólnopolskiego Klubu Miłośników Opery Trubadur.

Autorka kilkudziesięciu artykułów i książek: Kontakty z cudzoziemcami, Język public relations, Współpraca z cudzoziemcami w firmie, Prezentacje i wystąpienia w public relations oraz Komunikowanie w kryzysie, a także współautorka książki: Public Relations Education in Europe.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Wstęp
165.5 KB
(PDF)
Zakończenie
105.3 KB

Kreatywność

Podręcznik myślenia i życia ponad schematami.Dzisiaj myślenia kreatywnego wymaga się od każdego, na każdym kroku. Zarówno od prezesów, jak i gospodyń domowych. Jeśli poszukujemy rozwiązań jedynie w doświadczeniach z przeszłości, nau...

Problemy wielokulturowości w medycynie

Jedyny na polskim rynku podręcznik omawiający problemy wielokulturowości w medycynie z tak szerokiej perspektywy. W książce omówiono m.in. wybrane religie i grupy etniczne, wielokulturowość społeczeństwa polskiego, postrzeganie zdrowia, choroby ...

Rachunkowość grup kapitałowych

Nowoczesny podręcznik do rachunkowości grup kapitałowych według polskiego prawa bilansowego i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości!Książka podzielona jest na 3 części. W pierwszej z nich autorka omawia powstawanie grup kapitałowych i ich...

SmartFiszki 1000 francuskich słów A1 poziom podstawowy

Karteczki do samodzielnej nauki podstawowych słówek francuskich, z darmowym kursem online, audiokursem i aplikacją czytającą kody obrazkowe. SMARTfiszki umożliwiają naukę słówek na wiele sposobów. Można przeglądać i pow...

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcie...

Kreatywność pracowników i twórcze zespoły

Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich osób wymaga odpowiednich narzędzi pomiaru i oceny krea...

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonaln...
35,00 zł

Reklama Podręcznik

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zost...

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na d...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Książkę kupiłam dla siostry, która w tym roku zaczęła naukę w technikum organizacji reklamy. Przeczytała ją jeszcze przed pójściem do szkoły, więc książka pozwoliła jej wdrożyć się w tematykę marketingu. Napisana w prosty sposób, porusza ciekawe kwestie związane z reklamą, pobudza kreatywne myślenie. Przeglądając książkę, mnie najbardziej zainteresował słowniczek slangu reklamowego. Polecam każdemu, kto interesuje się reklamą lub wiąże z tym swoją przyszłość zawodową.

Ocena: