MENU

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!

Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.

• W jaki sposób kreować swój wizerunek?
• Jak budować pozytywne relacje z ludźmi?
• Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały?
• Jak prowadzić interesującą rozmowę?
• Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie?
• Jak się zachować?
• Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić?
• Co zrobić z telefonem komórkowym?

Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach – słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym.

O AUTORZE
Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in: Sztuka aktywności; Kobieta–mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych.
Zapraszam na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.pl

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

51,68 zł
76,00 zł

Moralna polityka

Jak myślą politycy? ? pyta George Lakoff (ur. 1941), słynny językoznawca kognitywny z USA, a zadaje to pytanie, poszukując wspólnego podłoża politycznych stanowisk w dominującym od dawna w Ameryce dyskursie konserwatywno-liberalnym. Autor znany ...
107,10 zł
119,00 zł

Funky biznes

Funky biznes mówi o tym, że nasz świat jest inny. Zapomnijmy o starym porządku. Zapomnijmy o tym, co widzieliśmy wczoraj. Oto rewolucyjna rzeczywistość. 1,3 kilograma mózgu zawiera klucz do przyszłości. Przewaga nad konkurencją leży w inn...
38,70 zł
45,00 zł

Interwencyjna polityka państwa na rynku pracy po 2004 r.

Książka napisana przez Panią dr Ewę Flaszyńską dotyczy zagadnienia o dużej doniosłości teoretycznej i praktycznej. To, w jakim zakresie i przy użyciu jakich instrumentów państwo może lub powinno wpływać na rynek pracy, było i jest przedmiotem ro...
63,20 zł
80,00 zł

Raportowanie zintegrowane o modelu biznesu w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

Informowanie niefinansowe zajmuje ważne miejsce w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. Elementem tej sprawozdawczości jest model biznesu, ujawniany w Polsce przez niektóre przedsiębiorstwa obligatoryjnie. Model biznesu stanowi w pewien spo...
44,10 zł
49,00 zł

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi ...
29,13 zł
39,90 zł

Polityka przestrzenna w czasie kryzysu

Już w marcu i kwietniu 2020 roku niektórzy badacze zaczęli zastanawiać się nad wpływem pandemii na rozwój miast, na rynek nieruchomości, ochronę środowiska czy uwarunkowania transportowe. Im więcej danych związanych z tym tematem się poja...
36,86 zł
40,95 zł

Realizm neoklasyczny w perspektywie teorii stosunków międzynarodowych i polityki zagranicznej

Praca Magdaleny Kozub-Karkut jest jedynym znanym mi na gruncie polskim opracowaniem, w którym podjęty został problem możliwości syntezy dwóch funkcjonujących równolegle w anglosaskim dyskursie podejść do interakcji zachodzących w ś...
48,60 zł
54,00 zł

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.Walorem op...
59,25 zł
75,00 zł

Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw

Publikacja została przygotowana z myślą o menedżerach, na co dzień kreujących i zarządzających przedsiębiorstwami w celu doskonalenia ich modelu biznesu, a także pracownikach naukowych i studentach, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak nauki o zar...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!