MENU

Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje

Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

49,81 zł
59,00 zł

Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Monografia jest wynikiem doświadczeń autorek w obszarze wykorzystania wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowy...
10,87 zł
15,00 zł

Język polski Informator o egzaminie maturalnym 2022/2023

Informator o egzaminie maturalnym z języka polskiego jako przedmiotu dodatkowego (poziom rozszerzony) od roku szkolnego 2022/2023Informator został opracowany przez Centralną Komisję Egzaminacyjną we współpracy z okręgowymi komisjami ...
24,00 zł
39,95 zł

Egzamin ósmoklasisty. Repetytorium. Język polski

Repetytorium z języka polskiego zostało opracowane z myślą o uczniach przygotowujących się do egzaminów wieńczących naukę w szkole podstawowej. Przygotowane zgodnie z podstawą programową na rok 2024 – pozwala przypomnieć, utrwalić, a także...
76,60 zł

Aplikacje internetowe Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.14.3

Podręcznik dla techników i szkół policealnych realizujący treści z zakresu 3 części kwalifikacji E.14 (Aplikacje internetowe). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności potrzebnych do tworzenia aplikacji internetowych opartych na dwóch...
89,85 zł

pH of Au

Free Verse EditionsSeries Editor: Jon ThompsonThrough chemistry, alchemy, citizenship, and social connections, the speaker of
184,42 zł

Wpływ bankowości M Jakość usług w zakresie satysfakcji klienta

Pandemia COVID-19 była dużym wyzwaniem dla branży finansowej w Etiopii, prowadząc do wzrostu liczby mobilnych usług bankowych, które stają się nową normą i koniecznością dla użytkowników usług finansowych. Badanie ma na celu empiryczne zbadanie wpływu ...
65,80 zł

Obsługa klientów w gastronomii Zeszyt ćwiczeń Technik żywienia i usług gastronomicznych Kwalifikacja T.15.3

Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Usługi gastronomiczne, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie ...
253,02 zł

Standardy świadczenia usług w publicznych placówkach służby zdrowia

Niniejsze badania wykazały, że z wyjątkiem Humanity of care, pozostałe standardy świadczenia usług determinują bezpośrednio satysfakcję klienta, w sposób jasny i znaczący wpływając na ogólny poziom zadowolenia wynikający z placówek służby zdrowia. Na p...
64,80 zł

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Kwalifikacja AU.31 Część 1 Podręcznik do nauki zawodu

Podręcznik do nauki zawodu technik spedytor − zawiera treści z zakresu kwalifikacji AU.31 (Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów). W publikacji zaprezentowano wiedzę na temat planowania i organizowania proces&o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!