Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Podręczniki szkolne »

Logistyka usług(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
39,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 9,80 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
GRATIS!
Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Logistyka usług

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych.
Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej.
Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. 

Publikacja ma charakter nowego na gruncie polskim naświetlenia miejsca i roli współczesnej logistyki i infrastruktury logistycznej w usługach, metodycznego ujęcia w obszarze zarządzania logistycznego usługami oraz prezentacji najnowszych wyników badań empirycznych. Tym samym stanowi znaczącą pozycję w literaturze w tym zakresie, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne tak do teorii, jak i do praktyczno-wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Mając na uwadze całą zawartość książki pragnę podkreślić widoczną dojrzałość w koncepcyjnym ujęciu badanej problematyki. Powyższą ocenę można odnieść także do dokonanego z dużym znawstwem autorskiego toku dociekań oraz rozwijania kolejnych zagadnień i ich umiejętnego łączenia w pożądaną całość. Autorzy podejmują w wielu obszarach nowe wątki merytoryczne i zagadnienia, które jak dotychczas były omawiane tylko w niewielkim zakresie w polskiej literaturze. Z uwagi na nowe ujęcie niektórych istotnym zagadnień dotyczących współczesnej logistyki i roli zarządzania logistycznego, publikacja stanowi cenne uzupełnienie obecnych na polskim rynku wydawniczym książek z zakresu logistyki. (…) W sytuacji rozszerzającego się stale zapotrzebowania na nowe podręczniki obejmujące różne obszary współczesnej logistyki można oczekiwać zainteresowania szerokiego kręgu potencjalnych Czytelników „Logistyką usług” pod redakcją prof. Elżbiety Gołembskiej. Wyrażam przekonanie, że dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych, zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. Podstawową grupę odbiorców powinni stanowić studenci kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki, a także zarzadzania i ekonomii. Publikacja może również zainteresować praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za doskonalenie i sprawną realizację procesów logistycznych w sferze transportu, magazynowania, funkcjonowania sieci gospodarczych, obsługi klienta, produkcji, handlu zagranicznego.
prof. dr hab. Piotr Blaik, kierownik Katedry Logistyki i Marketingu na Uniwersytecie Opolskim
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Zbigniew Bentyn

- adiunkt w Katedrze Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

prof. Elżbieta Gołembska

- kierownik Katedry Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Marcin Gołembski

- adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Inni Klienci oglądali również

Samorządowe centra usług wspólnych Tworzenie i funkcjonowanie + CD

Stan prawny na 1 grudnia 2016 r.Pierwszy na runku poradnik z zakresu tworzenia i funkcjonowania CUW. Zawiera 27 wzorów dokumentów na płycie CD oraz liczne odpowiedzi na naczęściej zadawane pytania.Od 1.1.2016 r. we...

Technik usług kosmetycznych

W podręczniku przedstawiono przykłady zadań, które pojawiają się na egzaminie potwierdzającym znajomość kwalifikacji w zawodzie technika usług kosmetycznych. Opracowane zagadnienia oparte są na aktualnym programie nauczania.Egzamin zawodow...

Zarządzanie logistyką magazynową

Książka skupia się głównie na tych tematach, które obecnie sprawiają menadżerom logistyki i magazynowania najwięcej problemów. A zatem na: • poprawie skutecz...

Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej

Morska żegluga wycieczkowa stanowi ważny i dochodowy segment rynku turystycznego. Świadczyć o tym mogą dane dotyczące liczby tworzonych miejsc pracy w regionach nadmorskich powiązanych z obsługą morskiego ruchu pasażerskiego, dochody przedsiębiorstw...
21,00 zł

Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej

Opracowanie zawiera zarówno podstawy teoretyczne do zarządzania jakością (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakości usług psychiatrycznych), jak i praktyczne narzędzia, niezbędne do oceny jakości usług medycznych. Jest podsumowaniem doś...

Instytucje bankowe i niebankowe na rynku detalicznych usług finansowych w Polsce

Rynek detalicznych usług finansowych w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie i choć tradycyjnie dominują na nim banki uniwersalne, coraz większą rolę odgrywają instytucje niebankowe - fundusze inwestycyjne i emerytalne, zakłady ubezpieczeń, instytucje ...

Sektor FinTech na europejskim rynku usług bankowych

Po globalnym kryzysie finansowym w latach 2007–2009 zauważalny jest spadek zaufania do tradycyjnych instytucji finansowych oraz zmiana preferencji klientów, spowodowana głównie dynamicznym rozwojem bankowości mobilnej i internetowej. Trendy te powodują...

Logistyka w przedsiębiorstwie

We współczesnych gospodarkach rosnące skomplikowanie produkcji sprawia, że coraz większego znaczenia nabierają procesy logistyczne. Autorzy skupili więc uwagę na: znaczeniu i celach logistyki; procesach logistycznych i infrastrukturze transporto...

Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje

Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie"

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!