Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.

W książce omówiono kolejno:

* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikę zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301154912
  • EAN: 978830115491201
  • Liczba stron: 152
  • Wymiary: 16.6x23.6cm
  • Waga: 0.24kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Modelowanie identyfikacja modeli i badania dynamiki żurawi samojezdnych

Przedmiotem niniejszej książki są zagadnienia związane z opisem i badaniami zjawisk dynamicznych, które mogą wystąpić w czasie realizacji przez żuraw samojezdny cyklu roboczego przenoszenia ładunku. Podjęta tematyka stanowi kontynuację badań teo...

Modele badania sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa

Książka jest obszernym, interesującym studium, poświęconym badaniu sprawozdań finansowych przedsiębiorstw. Jest użyteczna zarówno dla biegłych rewidentów, jak i dla osób studiujących tę dziedzinę wiedzy. Nie tylko wykazano w niej potrzebę weryfikacj...

Metody i modele eksploracji danych

Podręcznik poświęcony metodom i modelom stosowanym w eksploracji danych. Omówiono w nim zagadnienia klasyczne, takie jak: metody analizy składowych głównych, analizę regresji, regresję logistyczną oraz tzw. naiwne podejście bayesowskie do klasyfikac...

Strategie i modele gospodarki elektronicznej

Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Inte...

Emocje moralne sprawiedliwość i motywacje społeczne

Mistrzowska koncepcja motywów ludzkiego działaniaJakie sytuacje mogą wyzwolić sprzeczne przekonania odnoszące się do przyczyn i skutków?Jeżeli Twoja sympatia nie przyjdzie na umówione spotkanie, to będziesz czuł i myśla...

Ponowoczesne modele pomagania

Książka stanowi jedyną na polskim rynku publikację, w której zawarto artykuły dotyczące trzech ponowoczesnych modeli pomagania: systemowego, narracyjnego oraz skoncentrowanego na rozwiązaniach. Czytelnik zostaje wprowadzony zarówno w idee...

Modele opieki pielęgniarskiej nad chorym dorosłym

W dwóch pierwszych częściach książki przedstawiono podstawowe założenia teorii D. Orem, opisano chorobę jako sytuację trudną dla pacjenta, psychospołeczne następstwa choroby oraz znaczenie wsparcia społecznego i edukacji w przygotowaniu chorego ...

Modele równań strukturalnych

Pierwsze na rynku polskim zwarte opracowanie obejmujące zarówno podstawy teoretyczne, jak i praktyczne wykorzystanie modelowania równań strukturalnych - SEM. Metoda ta jest obecnie jedną z najważniejszych strategii statystycznej analizy danych ilośc...

Pandemonium jako model polityki

"Jest to przewodnik po anatomii myśli ? a nie tekstów. Łukomski nie mapuje bowiem samych tekstów Arendt, nie poddaje ich analitycznej interpretacji w stylu close reading [...]. Liczy się dla niego tylko sama uniwersalna teoria ? nie ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!