Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
W książce omówiono kolejno:
* istotę i rodzaje lojalności,
* modele lojalności,
* motywacje klientów,
* typologię lojalności,
* dynamikę zmian postaw klientów,
* pomiar lojalności.
Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301154912
-
EAN:
978830115491201
-
Liczba stron:
152
-
Wymiary:
16.6x23.6cm
-
Waga:
0.24kg
Dariusz Siemieniako
Adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania Politechniki Białostockiej, autor pracy doktorskiej dotyczącej wykorzystywania nisz rynkowych.
Wiesław Urban
Dr hab. inż., prof. nadzw. – zajmuje się zagadnieniami zarządzania usługami z perspektywy doskonalenia operacji. Jest autorem bądź współautorem 150 publikacji naukowych. Systematycznie uczestniczy w krajowych i zagranicznych konferencjach naukowych, prowadzi badania naukowe wspólnie z uniwersytetami zagranicznymi. Odbył kilka staży zagranicznych, w tym na Oxford Brookes University. Kierował projektami badawczymi finansowanymi z krajowych środków na naukę. Jest koordynatorem międzynarodowego projektu GoSmart BSR o budżecie 1,8 mln euro. Zrealizował kilkadziesiąt prac badawczo-wdrożeniowych na zlecenie przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych, przeprowadził szereg szkoleń z tematyki doskonalenia organizacji, w tym na zamówienie międzynarodowych firm konsultingowych. Pracował również jako ekspert dla Komisji Europejskiej oraz dla NCBiR i PARP.