Lojalność marki wpływająca na zachowania zakupowe konsumentów
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym rozwój lojalności wobec marki wśród klientów jest niezbędny, aby przyciągnąć ich ciągłe intencje zakupowe i zachowania dotyczące produktów i usług firmy. Celem tego badania jest zbadanie, w jaki sposób lojalność wobec marki wpływa na intencje zakupowe klientów w Malezji w zakresie domowych urządzeń elektronicznych. Do badania wybrano podejście ilościowe, a dane zostały zebrane poprzez dystrybucję i zebranie kwestionariusza ankietowego od 207 uczestników. Dane z tego badania są analizowane przy użyciu metod statystycznych pod względem wiarygodności, zasadności, analizy korelacji i analizy regresji wielokrotnej. Dzięki temu badaniu odkryto, że lojalność wobec marki ma znaczący wpływ na zachowania nabywcze konsumentów w zakresie domowych urządzeń elektronicznych wśród konsumentów w Malezji. Trzy elementy lojalności wobec marki, w tym świadomość marki, lojalność wobec marki i kojarzenie marki, wykazały pozytywny związek i wpływ na zachowania zakupowe konsumentów.