MENU

Measuring the Brand Equity of Puerto Rico as a Destination Brand

(Książka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
422,47
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Measuring the Brand Equity of Puerto Rico as a Destination Brand

Destinations are developing their branding strategies aimed to differentiate themselves and to attract more tourists; Puerto Rico is one of these destinations. The objectives of this quantitative study were to validate a customer-based brand equity model based in the consumer perception, measure the brand equity of Puerto Rico as a destination brand, and develop branding recommendations for the destination. In this study the brand equity was measured through five dimensions: performance, social image, price/value, trustworthiness, and identification/attachment. An online survey was done using a consumer panel where participants have visited Puerto Rico. The data analysis used Structural Equation Modeling to determine the influences between the dimensions and used the Kolmogorov-Smirnov test to analyze if the elapsed time since respondents visited the destination had an impact on their perception. Puerto Rico obtained a brand equity score of 5.39. Due to the nature of the brand equity concept, the United States Virgin Islands was selected as the destination brand to which Puerto Rico was compared.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

89,25 zł
119,00 zł

Brand Equity

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró...
59,88 zł
79,99 zł

Lego Master Brand Buduj i naklejaj Roboty

Zestaw z książką z pomysłami na konstrukcje, naklejkami i klockami LEGO• Kreatywna zabawa w świecie LEGO• Książka pełna zadań, wyzwań i stron do pokolorowania• 52 klocki LEGO i 3 wyjątkowe modele robotów do zbudo...
50,76 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
392,78 zł

The Equity Premium Puzzle

The Equity Premium Puzzle reviews the literature on this phenomenon from the original papers by Mehra and Prescott to the present. The author shows that the equity premium -- the return earned by a broad market index in excess of that earned by a rela...
103,36 zł

How to Launch a Brand (2nd Edition)

This book will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up: Step 1 (Chapter 1): Create a brand platform Step 2 (Chapter 2): Devise a brand name
526,12 zł

Health Equity

conditions of health disparities across a range of populations in the United States, positions those disparities within the broader sociopolitical framework that leads to their existence, and most importantly, presents specific ways in which health equ...
184,46 zł

Brand Plan Rx

"How do you market a successful brand in today's constantly changing healthcare industry? Markus Saba and Hilary Gentile have spent decades confronting that challenge. In
65,14 zł
68,90 zł

Destination Matura 2015 Repetytorium Poziom podstawowy + Destination Matura 2015 Speaking Ideas

Innowacyjne repetytorium, które pomoże Ci przygotowywać do egzaminu maturalnego jednocześnie uczniów przygotowujących się do matury na poziomie podstawowym.Nowatorskie rozwiązania pomagające trwale zapamiętać poznany materiał....
595,45 zł

Has Virgin's brand extension strategy been a success?

The main purpose of this work is to evaluate if the Virgin brand extensions to diversify its offerings has been a success, focusing the analysis on the principal branding strategies.Chapter1 introduces the Virgin organisation and Brand Extensions strat...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!