MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę

Zwiększ swój udział w rynku
Poznaj siłę własnej marki
Czerp konkretne zyski
Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

55,20 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikac...
35,91 zł
39,90 zł

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunekKimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależ...
68,40 zł
76,00 zł

Prywatne i publiczne Architektura nowoczesna jako medium masowe

Książka Beatriz Colominy Prywatne i publiczne. Architektura nowoczesna jako medium masowe przetarła szlaki nowemu sposobowi pisania o architekturze, jej funkcjonowaniu w świecie nowoczesnych mediów i uwikłaniu w relacje społeczne. Interpretując ...
31,53 zł
52,00 zł

The Medium is the Massage

In a dazzling fusion of Quentin Fiore's bold and inventive graphic design and Marshall McLuhan's unique insight into technology, advertising and mass-media, The Medium is the Massage is a unique study of human communication in the twentieth century, pu...
37,80 zł
42,00 zł

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społeczn...
64,26 zł
71,40 zł

Tak trzeba żyć

Najnowsza książka lidera polskiego ruchu wolnościowego. Sławomir Mentzen studiował fizykę teoretyczną, obronił doktorat z nauk ekonomicznych. Jest jednym z najbardziej znanych w Polsce doradców podatkowych. Ten konsekwentny, niezwykle merytorycz...
161,51 zł
179,45 zł

English - A Changing Medium for Education

The widespread use of English as an International Language has given rise to questions such as what counts as 'Standard English' and 'literacy'. This book provides a scholarly and research-based discussion on how English in education can be (re)conc...
213,17 zł
236,86 zł

Media Analysis

Media Analysis, Understanding and Applying Media Theory assists upper secondary Media Studies students
334,58 zł
371,76 zł

Sieci społecznościowe, zachowania konsumenckie i marketing Domowy biznes

Ta książka patrzy na to, jak ludzie używają mediów społecznościowych do reklamowania swoich firm domowych. Celem jest wykorzystanie sieci społecznościowych jako narzędzia marketingowego, aby pomóc domowym przedsiębiorcom. Badania prowadzone są w Dolini...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!