Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Mądry prezent na święta »

Metody ilościowe w badaniach marketingowych(Miękka)

3.00  [ 5 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
40,18
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,82 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji.

Wiedza na temat badań marketingowych płynie z dwóch źródeł: z nauk społecznych oraz z metod ilościowych, takich jak statystyka i ekonometria. Badania jakościowe pozwalają zidentyfikować sposób postrzegania oraz rodzaje możliwych opinii i postaw wobec zjawisk i procesów rynkowych. Badania ilościowe natomiast pozwalają zliczyć fakty rynkowe, wyrażane opinie i poglądy. Ich celem jest wychwycenie prawidłowości w sposobie występowania zjawisk i procesów rynkowych oraz stworzenie ich statystycznego obrazu. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza książka.

Książka ta została napisana dla studentów marketingu. Autorka w sposób prosty i klarowny prezentuje zastosowanie metod ilościowych dla potrzeb marketingu. Podręcznik zawiera liczne przykłady, ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Badanie podmiotowe i przedmiotowe w pediatrii

Mimo bardzo szybkiego rozwoju nowoczesnych metod diagnostycznych badanie podmiotowe (wywiad) oraz badanie przedmiotowe (fizykalne) stanowią dla lekarza najważniejsze źródło informacji o stanie pacjenta.Autorzy, opierając się na bogatym wła...
69,00 zł

Badania obrazowe w okulistyce

Książka przedstawia i wyjaśnia wszystkie techniki związane z obrazowaniem wysokiej rozdzielczości oka: od informatycznej struktury półprzewodnika i koloru używanego podczas obrazowania, do najnowszego oprzyrządowania, co ma znaczenie dla pełnego...

Metody Aktuarialne

Przystępny wykład dotyczący zastosowania matematyki w ubezpieczeniach, poparty licznymi przykładami. Autorki wprowadzają czytelnika w trudną tematykę związaną z ryzykiem ubezpieczeniowym, kalkulacją składek ubezpieczeniowych, metodami tworzenia reze...

Metody asymptotyczne

Książka zawiera krótką historię i przegląd metod asymptotycznych z uwzględnieniem ich szczególnie ważnych etapów, stanu współczesnego i perspektyw rozwoju. Opisano w niej również zastosowanie metod asymptotycznych, pr...

Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej

Komputerowe systemy wizyjne znajdują liczne zastosowania w zakresie:rozpoznawania zdjęć lotniczych i satelitarnych terenu dla celów rejestracji zmian w kartografii i meteorologii,badań przesiewowych zdjęć rentgenowskic...

Między teorią a praktyką. Metody współczesnej leksykologii Tom 1

Publikacja poświęcona problemom leksykografii: jednojęzycznej, dwujęzycznej i wielojęzycznej, historycznej i współczesnej, tradycyjnej i elektronicznej, fotoleksykografii i gestografii. Materiał do badań autorzy zaczerpnęli z korpusów nar...

Metoda Delaviera. Atlas treningu siłowego dla kobiet

Każda kobieta, bez względu na wiek i własne cele, może odnosić korzyści z treningu siłowego. Młode kobiety mogą wykorzystać trening siłowy do wyrzeźbienia ponętnego ciała, spor...

Badanie towarów spożywczych

Profesor AGH Wiktor Kubiński z zespołem naukowców przedstawia kolejną książkę z towaroznawstwa i badania towarów – tym razem praktyczne kompendium wiedzy dotyczące zastosowania metod badania towarów spożywczych. Obecn...
44,10 zł

Badania i publikacje w naukach biomedycznych Tom 1

(z Przedmowy)Oto otrzymujemy dwutomowe dzieło [...] tak wyjątkowe, jak wybitne. Jest to pierwsza tak wnikliwa praca dotycząca podstaw metodologii prowadzenia badań w zakresie nauk przyrodnicznych i medycznych, pozycja bardziej niż niezbędna na ry...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!