Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Międzynarodowy outsourcing usług IT(Miękka)

Pozycja Polski na światowym rynku outsourcingu usług

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 2018

  • Autor: Davy Anna

  • Wydawca: Difin

  • Typ oprawy: miękka

  • Data premiery: 19.06.2018

Cena detaliczna: 45,00 zł
43,91
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 1,09 zł
Stan magazynowy: Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 200 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Międzynarodowy outsourcing usług IT

Książka dotyczy tematyki outsourcingu usług informatycznych(IT)w wymiarze międzynarodowym. Analizuje rozwój outsourcingu na tle najważniejszych teorii ekonomicznych, a także przedstawia główne światowe centra outsourcingu, takie jak Indie, Chiny, czy Europa Środkowa i Wschodnia. Autorka zajmuje się porównaniem tych lokalizacji pod względem czynników, takich jak koszty pracy, dostępność siły roboczej, ogólne warunki prowadzenia biznesu, a także perspektyw rozwoju outsourcingu w poszczególnych państwach.

Praca ma także wymiar bardzo praktyczny, przedstawiając doświadczenia podmiotów stosujących outsourcing usług IT, sposoby organizacji projektów outsourcingowych, a także szanse i zagrożenia dla przedsiębiorstw. Szczególną uwagę zwraca autorka na rozwój nowych form outsourcingu, takich jak platformy internetowe, analizując ich działanie, możliwe korzyści związane z ich wykorzystaniem oraz ich wpływ na rynek pracy. Obszernej analizie poddana jest także sytuacja Polski na światowym rynku outsourcingu.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Inni Klienci oglądali również

    169,00 zł

    Odwrotne obciążenie jako mechanizm opodatkowania VAT usług wewnątrzunijnych

    Niniejsza publikacja kompleksowo analizuje zagadnienie wykorzystania mechanizmu odwrotnego obciążenia (reverse charge) w opodatkowaniu VAT usług wewnątrzunijnych świadczonych dla podatników – w świetle przepisów Unii Europejskiej or...
    Produkt
    niedostępny

    Międzynarodowa wymiana usług

    Monografia Międzynarodowa wymiana usług to pierwsza publikacja w polskiej literaturze przedstawiająca w sposób kompleksowy przesłanki, uwarunkowania oraz dotychczasowe efekty procesu liberalizacji międzynarodowego obrotu usługami. Autorka omawia...

    Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej

    Morska żegluga wycieczkowa stanowi ważny i dochodowy segment rynku turystycznego. Świadczyć o tym mogą dane dotyczące liczby tworzonych miejsc pracy w regionach nadmorskich powiązanych z obsługą morskiego ruchu pasażerskiego, dochody przedsiębiorstw...
    56,40 zł

    Miedzynarodowy obrót bronią konwencjonalną

    Praca Marcina Sobonia jest wynikiem jego wieloletnich badań nad problematyką handlu bronią konwencjonalną we współczesnym świecie. Do tego tematu podszedł z widoczną pasją badawczą, dociekliwością i rozwagą w formułowaniu wniosków. W rezu...

    Rynek usług finansowych a koniunktura gospodarcza

    Analizy koniunktury należą do ważnych zarówno diagnostycznie, jak i prognostycznie badań ekonomicznych mających na celu uchwycenie we właściwym czasie stanu gospodarki i kierunku jej zmiany.

    Marketing międzynarodowy

    Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w sta...

    Współczesna ekonomika usług

    Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, te...

    Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

    Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami? Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej? Co decyduje o sukcesie na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawieni...
    Produkt
    niedostępny

    Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

    Podręcznik podzielony jest na trzy części:CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWECZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCHCZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWEPodręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy progr...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!