Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Mity PR-u(Miękka)

Czy nie ma złej sławy?

Tytuł oryginalny: Myths of PR. All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
45,43
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,57 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 3-5 dni
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 3-5 dni roboczych.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł
Słowa kluczowe: public relations reklama

Mity PR-u

"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy.

Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy przeglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych – zawsze możecie spodziewać się, że PR maczał w tym palce.

Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia się wiele szkodliwych nieporozumień. (…) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją wewnątrz i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: „Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili”."

Ze wstępu autora



Patroni:


Patroni

Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką.
Bartosz Milczarczyk, Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 13-14.pdf(pdf)
60 KB
Strony 69-70.pdf(pdf)
50 KB
Strony 46-47.pdf(pdf)
51 KB

Rich Leigh

Od wielu lat związany z branżą PR. Założyciel i dyrektor firmy Radioactive PR. Współpracował z największymi markami i organizacjami, takimi jak IKEA, Just-Eat, Premier Inn, National Gallery, Paddy Power i wiele innych. Nominowany do UK Social Media Communications Awards jako „the brightest young social media communicator”. Prowadzi blog PRexamples.com poświęcony najlepszym działaniom PR-owym.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 13-14.pdf(pdf)
60 KB
Strony 69-70.pdf(pdf)
50 KB
Strony 46-47.pdf(pdf)
51 KB

Inni Klienci oglądali również

Poza grą Mit rewolucji Wiersze

Pośród tych, którzy w czas walki otworzyli swe serca Rewolucji, był rewolucjonista, który Rewolucji miał wiele do powiedzenia. Heberto Padilla był znacznie więcej niż tylko pisarzem. Był, i nadal pozostaje, mitem, z którym t...

Mity symbole i rytuały we współczesnej polityce

Jeszcze czterdzieści lat temu opis sfery publicznej odwołuje się przede wszystkim do instytucji, praw, partii, związków zawodowych, ideologii, interesów i wyborców, a politykę kojarzono ze sprawowaniem władzy. Dziś scena zapełniła ...

Mach mit! neu 2 Podręcznik do języka niemieckiego dla klasy V + 2CD

„Mach mit! Neu” to nowoczesny kurs języka niemieckiego dla uczniów szkoły podstawowej, który sprawia, że przyswajanie umiejętności komunikacyjnych jest efektywne i przyjemne. Druga część podręcznika jest przeznaczona dla uczniów V klasy, którzy ko...

52 mity o kapitalizmie

Oto książka, która dostarczy Państwu amunicji argumentów do politycznej wymiany ognia opinii!Profesor Lawrence Reed – ekonomista, działacz wolnorynkowy i prezes największego i najstarszego amerykańskiego think tanku prom...
42,00 zł

Mit w umyśle

Główna teza tej książki głosi, że mit jest naturalną pochodną ewolucyjnie ukształtowanych sposobów działania ludzkiego umysłu. Chodzi przy tym o naturalność rozumianą nie jako coś wyćwiczonego, lecz odruchowego, związanego z predyspozycjami. Rzecz zate...

Jedzenie, mity i nauka

Czy można przytyć od produktów light? Czy można się uzależnić od cukru? Czy któraś z substancji słodzących jest zdrowa? Czy tłuszcz zawsze jest zły? A czy czosnek może wyleczyć przeziębienie? Jak jeść, żeby nie tyć i nie skracać sobie życ...

Sperma Fakty i mity

Książka przedstawia znaczenie spermy w sensie medycznym, kulturowym i historycznym. Autor opisuje w jaki sposób w różnych kulturach podchodzono do ludzkiego nasienia – od przekazów o egipskich bogach uprawiających autofellati...

Etos nauczycieli - mit czy rzeczywistość?

Autorka dokonała przeglądu różnych ujęć etosu nauczycielskiego, uporządkowała je i zaprezentowała własną definicję tego zagadnienia. Przedstawiła interesujące, a momentami również zaskakujące wyniki badań, dotyczące wymagań społecznych wz...

Język i mit

Pod względem swojej treści książka przedstawia silną korelację języka i mitu,słowa i magii,biorąc za punkt wyjścia twierdzenie o zasadniczej zgodności istoty bóstwa z jego imieniem.Opisuje przykłady sprawczej siły słowa w świecie opanowanym prze...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!