Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Młody mistrz programowania(Miękka)

Języki Baltie i Scratch dla dzieci

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 39,90 zł
23,94
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,96 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł
Słowa kluczowe: robotyka dla dzieci

Młody mistrz programowania

Czarowanie na ekranie!
W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

Na pomoc czarodziejowi
Korespondencja
To, czego nigdy nie było
Drugi stopień wtajemniczenia
Porwanie
Karciane pola
Księga Czarów
Hokus, fokus, pokus
Pierwsze spotkanie z kotem
Budujemy grę
Najtrudniejsze zagadnienia
Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!
Książka w kolorze!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Elastyczne programowanie obrabiarek

Podręcznik obejmuje zaawansowane techniki programowania obrabiarek CNC, w szczególności: wymiany danych, użycia zmiennych użytkownika i zmiennych systemowych, programowania parametrycznego, budowy cykli producenta i uż...

Jestem mistrzem matematyki 8-9 lat

Masz bzika na punkcie zagadek, szyfrów i łamigłówek? Lubisz bawić się liczbami? Otwórz szybko tę książkę, weź do ręki ołówek, wytęż umysł i… baw się wesoło.Gdy przebrniesz przez wszystkie zadania, matematyka nie...

Oczami Mistrza i przyjaciół Kuchnia Polska

Był to kucharz nad kucharze, wszyscy uczestnicy tego spontanicznego zrywu, którego efektem jest ta książka, dają na to parol, czyli ręczą zawodowym honorem. Był znany i ceniony w całej gastronomicznej branży, przez wszystkich kolegów po f...
Produkt
niedostępny

GRAM W PIŁKĘ Zostań mistrzem

Zabawy, łamigłówki, wyklejanki – mnóstwo wspaniałej zabawy dla młodych fanów piłki nożnej! Seria Gram w piłkę to zeszyty zadań, które bawią, inspirują i poszerzają wiedzę o futbolu młodych następców Cristiano Ronaldo.
Produkt
niedostępny

GRAM W PIŁKĘ Zostań mistrzem

Zabawy, łamigłówki, wyklejanki – mnóstwo wspaniałej zabawy dla młodych fanów piłki nożnej! Seria Gram w piłkę to zeszyty zadań, które bawią, inspirują i poszerzają wiedzę o futbolu młodych następców Cristiano Ronaldo.

Mistrzowie piłki nożnej

O możliwości grania w piłkę nożną marzy niemal każdy chłopiec, a coraz częściej również dziewczęta. Futbol to bardzo widowiskowy i dochodowy sport, a piłkarze stali się prawdziwymi idolami. Wychodząc naprzeciw pragnieniom kibiców, zaprasz...

Minecraft. Mistrz budownictwa. Wehikuł czasu

Minecraft. Wehikuł czasu to wspaniała zabawa przy projektowaniu arcydzieł zainspirowanych budynkami i konstrukcjami z różnych epok. Można tu znaleźć projekty łatwe, średnio trudne i trudne, a także porady ekspertów, które pomogą zdobyć no...

Polska mistrzem świata, czyli nie ma piłki bez kantów

„Dzięki rysunkom Janusza Kożusznika polska piłka jest już od dawna w ścisłej, światowej elicie”.Stanisław Oślizło, były kapitan reprezentacji Polski i Górnika Zabrze„Janusz Kożusznik jest z polską piłką na dobre i n...

Mistrz i uczeń w cyberprzestrzeni

Przedkładana do rąk Czytelnika książka Mistrz i uczeń w cyberprzestrzeni jest już trzecim tomem serii „Cyberprzestrzeń – Człowiek – Edukacja”. Składa się z czterech części. ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!