MENU

Młody mistrz programowania

(Miękka)

Języki Baltie i Scratch dla dzieci

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Młody mistrz programowania

Czarowanie na ekranie!
W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!

Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!

Na pomoc czarodziejowi
Korespondencja
To, czego nigdy nie było
Drugi stopień wtajemniczenia
Porwanie
Karciane pola
Księga Czarów
Hokus, fokus, pokus
Pierwsze spotkanie z kotem
Budujemy grę
Najtrudniejsze zagadnienia
Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!
Książka w kolorze!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: robotyka dla dzieci

Inni Klienci oglądali również

25,40 zł
39,99 zł

Mistrz

„MISTRZ” PRZYWRACA PAMIĘĆ O LEGENDARNYM POLSKIM BOKSERZE, MISTRZU WSZECH WAG AUSCHWITZ.Nikt przed nim tego nie zrobił. Żaden z wycieńczonych szeregowych więźniów nie odważył się walczyć z silniejszymi, dobrze odżywionymi obozow...
38,32 zł
54,90 zł

Mistrz i Małgorzata

iniejsza edycja, przygotowana według wydania z 1969 roku w Possev-Verlag, Frankfurt/Main, jest wyjątkowa, ponieważ zaznaczone w niej zostały wszystkie ingerencje sowieckiej cenzury. Michaił Bułhakow zaczął pisać „Mistrza i Małgorzatę” w 1928 roku, uk...
65,32 zł
69,00 zł

Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji.

Treści, które zawiera Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania ? projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programis...
30,78 zł
44,90 zł

Mistrzowie sportu

Czym „mierzyć” sportową wartość zawodniczki lub zawodnika? Wiadomo, osiągnięciami. Ale jak oceniać osiągnięcia? Z tym już trudniej. Medale olimpijskie? A jeśli dany sport nie jest reprezentowany na igrzyskach... Jeszcze bardziej skomplikowa...
31,76 zł
49,00 zł

Maluj jak wielcy mistrzowie

Kopiowanie twórczości wielkich malarzy to nie tylko rodzaj ćwiczenia naśladowczego. Stanowi ono formę doskonalenia o wielkim znaczeniu dydaktycznym, metodę obserwacji, analizy i przyswojenia sobie środków technicznych używanych w wielkich...
27,78 zł
39,90 zł

Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem

Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w...
41,09 zł
59,00 zł

Nauka programowania opartego na testach.

Od oprogramowania wymaga się solidności i poprawności, a równocześnie oczekuje wydajnego działania i skalowalności. Jako programista odpowiadasz za zapewnienie aplikacjom tych właśnie cech. Niezależnie od tego, jakiego języka programowania używa...
34,62 zł
45,00 zł

Fotografuj jak mistrz

Żadnych strasznych wykresów. Żadnych technicznych diagramów. Żadnego żargonu. Ta książka pozwoli ci poznać podstawowe zasady kompozycji i ekspozycji, wzbogaci twoją wiedzę o świetle i obiektywach, a przede wszystkim nauczy tak niezwykle w...
31,20 zł
39,00 zł

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfi...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!