MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Mobilność i zrównoważony transport Poszukiwanie rozwiązań - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Mobilność i zrównoważony transport Poszukiwanie rozwiązań - Outlet

Z satysfakcją przekazuję Czytelnikom zebrane - w jednym dziele - opracowania badań dotyczących wyzwań stojących obecnie przed transportem i proponowanych sposobów ich rozwiązywania. Problematykę monografii ujęto w ośmiu rozdziałach. Trzy pierwsze rozdziały dotyczą ogólnych trendów rozwojowych, oddziałujących na potrzeby transportowe i procesy transportowe, w pięciu kolejnych przedstawiono rekomendacje dla rozwiązań prowadzących do bardziej zrównoważonego rozwoju transportu i udziału tego ważnego sektora w polityce neutralności klimatycznej.

Elżbieta Załoga (rozdz. 1) skoncentrowała uwagę na zmianach demograficznych, które prowadzą w Unii Europejskiej do wzrostu znaczenia grupy osób starszych wśród użytkowników transportu, zmianie ich wzorców mobilności i wymagań wobec usług transportowych, co w konsekwencji prowadzi do odejścia od paradygmatu mobilności na rzecz paradygmatu dostępności. Autorka zwróciła uwagę na nieuchronny proces starzenia się społeczeństwa Unii Europejskiej, a także potrzebę większego udziału kobiet w strukturze zatrudnienia w transporcie oraz rosnące znaczenie za[1]stosowań sztucznej inteligencji. Agnieszka Gozdek i Emilia Kuciaba (rozdz. 2) postrzegają sztuczną inteligencję jako efektywne narzędzie rozwiązywania problemów współczesnego transportu poprzez jej wpływ na jakość i bezpieczeństwo transportu oraz redukcję zanieczyszczeń środowiska. Elżbieta Szaruga (rozdz. 3) przedstawiła metody i wyniki badań z zakresu energochłonności krajowych przewozów pasażerskich zarobkowym transportem samochodowym z punktu widzenia autokorelacji przestrzennej pomiędzy województwami Polski. Autorka zidentyfikowała i zweryfikowała pięć zależności, zwracając uwagę na potrzebę klasteryzacji badanych jednostek pod względem analizowanych cech statystycznych. Stanisław Krawiec i Krzysztof Krawiec (rozdz. 4) przedstawili, na podstawie projektu PLATON, proces konwersji taboru autobusowego w miastach i aglomeracjach z autobusów konwencjonalnych do docelowej floty zasilanej elektrycznie. Autorzy zwrócili uwagę na uwarunkowania takiego procesu, wybrane dylematy zarządcze jego planowania oraz instrumentarium wsparcia projektowania tych działań. Tomasz Kwarciński (rozdz. 5) przedstawił wyniki badań przeprowadzonych wśród pasażerów transportu na żądanie w Szczecinie. Jarosław Brach (rozdz. 6) omówił ekonomiczne i ekologiczne aspekty wprowadzenia do eksploatacji tzw. zestawów mega wydłużonych, o podniesionej dopuszczalnej masie całkowitej (klasy MLHV-SEC), zauważając w tym rozwiązaniu narzędzie dla dekarbonizacji transportu.

Proponowane kierunki rozwiązań w transporcie mieszczą się w obszarze dostępności, energochłonności oraz efektywności transportu. Arkadiusz Drewnowski (rozdz. 7) dokonał analizy wpływu planowanej oferty Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej na konkurencyjność kolei oraz zwiększenie dostępności usług transportowych dla mieszkańców regionu. W ostatniej części monografii (rozdz. 8) Nell Adamczyk wskazuje, na podstawie oryginalnych badań w wiodących polskich transportowych spółkach akcyjnych (notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie), że wyższą efektywność osiągają te jednostki gospodarcze, w których w kierowniczych gremiach zarządów i rad nadzorczych zasiadają kobiety. Dziękuję Autorom za wkład wniesiony w dyskusję nad współczesnymi wyzwaniami i kierunkami osiągnięcia w pełni zrównoważonego transportu. Ważne jest bowiem nie tylko osiągnięcie celu działań, ale również przyjęcie właściwego sposób postępowania. Otwarcie się na nowe, przełomowe technologie pozwoli obecnym pokoleniom w przyszłości, bez kompromisów, wykorzystywać w pełni wszystkie formy mobilności.
Agnieszka Gozdek
redaktor naukowy

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!