MENU

Motor Marka Mały chłopiec

(Sponge)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Motor Marka Mały chłopiec

Historyjka, dzięki której dziecko może identyfikować się z bohaterem i puścić wodze swojej fantazji.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Literatura dzieci

Inni Klienci oglądali również

36,01 zł
49,00 zł

Mały gołąbek

Mały gołąbek jest autentyczną historią żony autora, Fredzi, o jej losach podczas Zagłady. We wstępie autor pisze: „Przez lata słuchałem tego opowiadania w kawałeczkach i w częściach. Nie zadawałem wielu pytań. Pewnie obawiałem się, że przypomnę j...
44,98 zł
59,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
23,14 zł
34,90 zł

Mój mały świat Na wsi

Książka do zabawy, przesuwania, zaglądania i podpatrywania niespodzianek!Nakarm zwierzęta i zaoraj pole podczas interaktywnej przygody na wiejskiej farmie.
26,84 zł
34,90 zł

Chłopiec z Aleppo, kóry namalował wojnę

Niewinność i naiwność dziecka o niezwykle wrażliwej duszy zostaje brutalnie zszargana przez okropieństwa wojny.Do bólu szczera, poruszająca do głębi relacja 14-letniego Adama, który dzień po dniu opisuje pierwsze miesiące trwa...
13,65 zł
19,90 zł

Mały lord

Frances Hodgson Burnett – angielska pisarka, autorka powieści dla dzieci i młodzieży. Urodziła się 24 listopada 1849 r. w Manchesterze. W wieku 16 lat przeprowadziła się do Stanów Zjednoczonych. Początkowo pisywała opowiadania do czasopism...
21,07 zł
25,99 zł

Mały elementarz

Mały elementarz to wyjątkowa propozycja Wydawnictwa Klasa. Począwszy od trzeciej literki, każdy wyraz bazowy oraz wszystkie teksty w nim zawarte składają się wyłącznie z poznanych już liter. Oznacza to, że dziecko jest w stanie przeczytać każdy nowy te...
10,88 zł
17,99 zł

Mały matematyk

Książka stanowi doskonałe uzupełnienie każdego podręcznika dla klasy pierwszej. Dzieci, które potrzebują dużo ćwiczeń, znajdą tu dodatkowe zadania, a szukające wyzwań bystrzaki potrudzą się, rozwiązując łamigłówki. Książka uwzględnia wszy...
43,58 zł
69,90 zł

Marek Jackowski. Głośniej!

Biografia giganta polskiego rocka! To on rozpalał na scenie muzyków Maanamu i kreował zespół legendę, mimo że pozostawał w cieniu. Bez Marka Jackowskiego – tak samo jak bez Kory – nie byłoby Maanamu. A bez nich polski rock brz...
182,59 zł

Lojalność marki wpływająca na zachowania zakupowe konsumentów

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym rozwój lojalności wobec marki wśród klientów jest niezbędny, aby przyciągnąć ich ciągłe intencje zakupowe i zachowania dotyczące produktów i usług firmy. Celem tego badania jest zbadanie, w jaki sposób...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!