Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Mozaikowy wizerunek uczących się w uniwersyteckim kształceniu on-line(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 39,00 zł
38,04
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,96 zł
Stan magazynowy: Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Mozaikowy wizerunek uczących się w uniwersyteckim kształceniu on-line

Książka ta jest wielowątkowym studium pedagogicznym, w której Autorka stara się nakreślić wizerunek uczących się w wirtualnej klasie, co wymaga oparcia na gruncie pedagogiki i jej subdyscyplinach jak również sięgnięcia do dorobku innych nauk, a tym samym szerszego spojrzenia i uwzględnienia mariażu różnych perspektyw: psychodydaktycznej, socjologicznej, kulturowej oraz technologicznej.Wirtualna klasa staje się miejscem obecności studiujących i wykładowców; ich doświadczeń indywidualnych i społecznych; poznawania; przeżywania i działania, co sprzyja rozwojowi wiedzy, kompetencji i zainteresowań.

W pierwszej kolejności zaprezentowano rozważania teoretyczne, które stanowią podstawę dla przeprowadzonych badań empirycznych. Omówione zostały wybrane współczesne teorie, koncepcje uczenia się, próbując pokazać jak można je odnieść do formy kształcenia on-line, w tym podjąć próbę zrozumienia sytuacji i roli osoby uczącej się. Znaczenie ma również analiza twórczości naukowej i wkładu w rozwój teorii edukacji on-line teoretyków i badaczy z ostatnich kilkudziesięciu lat. Podjęty problem badawczy wymagał wielorakich ujęć, co można było uzyskać tylko dzięki zastosowaniu różnych metod badawczych i przyjmując ich wzajemną komplementarność. Z przeprowadzonych analiz wyłania się obraz studenta, który próbuje zaadoptować się do nowych warunków uczenia się, nadal potrzebuje wskazówek i wsparcia nauczyciela oraz innych uczestników zajęć on-line, świadomego własnych niedoskonałości, chętnego by poznawać i nabywać nowe doświadczenia.

Problemy poruszane w niniejszej książce mają pomóc zarówno nauczycielom akademickim, jak i studentom różnych dyscyplin, zrozumieć znaczenie specyfiki procesu kształcenia on-line, co wydaje się mieć ważne implikacje pedagogiczne ze względu na dobór odpowiednich strategii i działań edukacyjnych na rzecz projektowania wartościowego środowiska uczenia się w przestrzeni Internetu. Monografia skierowana jest również do naukowców i badaczy, którzy prowadzą dociekania teoretyczne i empiryczne w tym obszarze, oraz wszystkich osób zaangażowanych w metodykę kształcenia on-line, projektowanie zasobów wiedzy, a także zapewniających wsparcie i doradztwo.

Książka jest okazją do refleksji nad wizerunkiem współczesnych młodych ludzi, którzy pomimo iż dorastają w środowisku medialnym nie tylko są sprawni w obsłudze urządzeń i technologii, ale nadal potrafią podejmować wartościową, merytoryczną rozmowę, aktywnie działać i z powodzeniem realizować podjęte zamysły edukacyjne. Wykorzystując możliwości technologiczne, mają szansę na zdobycie lub uzupełnienie wykształcenia, rozwijanie własnych pasji poznawczych i zainteresowań oraz osobisty rozwój.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

39,00 zł

Media studenckie a wizerunek uczelni

„Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powied...

Cesarz Meiji (1852-1912) Wizerunek władcy w modernizowanej Japonii w setną rocznicę śmierci cesarza

Książka prezentuje postać Cesarza Meiji (1852-1912), władcy Japonii, który doprowadził do jej przekształcenia z zacofanego państwa feudalnego w nowoczesną monarchię konstytucyjną i mocarstwo w Azji Wschodniej. Cesarz, reprezentant tego, co trwał...

Katalog druków XVI wieku w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Tom 5: L-O

Tom 5 Katalogu druków XVI wieku w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie obejmuje hasła od litery L do O. Zawiera wykaz druków, liczne indeksy i konkordancje, a także tablice i kolorowe ilustracje. Publikacja o fundamentalnym zna...

Love Line II

"Gdy spotkasz kogoś, w kim mógłbyś się zakochać, wiesz o tym od razu.Matthew Hansen - przystojny młody psycholog - doradza kobietom, jak zbudować satysfakcjonujący je związek i nie pozwolić sobą manipulować.Jest twó...
45,00 zł

Współczesna francuska literatura kobieca w kształceniu literackim na studiach filologicznych

Rozprawa Magdaleny Lange-Henszke ma charakter porównawczy i jednocześnie interdyscyplinarny, wpisuje się bowiem w dwa obszary badań, a mianowicie w literaturoznawstwo i dydaktykę. [...] Ponadto zaproponowana problematyka nie doczekała się do tej...
12,00 zł

Wizerunek własny

Zygmunt Freud (1856-1939) – austriacki psycholog, psychoterapeuta, neurolog, neuropatolog, twórca psychoanalizy i psychologii głębi, chyba jedna z najważniejszych postaci w nauce o człowieku, postać wręcz symboliczna w nauce – jak Ei...
45,00 zł

Interakcje negocjacyjne w pracy projektowej uczących się języka francuskiego jako obcego

W niniejszej rozprawie podjęto zagadnienie nauczania/uczenia się języków obcych poprzez interakcje. Wychodząc z założenia, że akt komunikacyjny jest nie tylko indywidualnym użyciem języka, lecz także spotkaniem konkretnych osób, któ...
31,00 zł

Projekt socjalny w kształceniu i działaniu społecznym

Pojęcie projektowania, czy też projektu, używane jest od kilku lat niezwykle często i w najróżniejszych sytuacjach społecznych. Bywa synonimem takich określeń jak: idea, plan, program, zamysł, zamiar. Termin ,,projekt socjalny” zagwarantow...

Katalog druków XV i XVI wieku w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie, tom 8. Zbiorczy ind

Ostatni tom dokumentujący badania naukowe nad XV- i XVI-wiecznymi zbiorami Gabinetu Starych Druków BUW, zawierający szczegółowy, scalony indeks proweniencji druków z tego okresu. Umożliwia wyszukiwanie w siedmiu wydanych wcześniej ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!