Najważniejsi klienci - Outlet
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.
Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku – klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.
Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji – Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788377460559
-
EAN:
9788377460559
-
Liczba stron:
319
-
Wymiary:
14.4x22.4
-
Waga:
0.55kg