Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU


Neuromarketing(Miękka)

100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

4.50  [ 4 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
48,38
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,62 zł
Stan magazynowy: Średnia ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Neuromarketing

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Spis Treści - Neuromarketing.pdf(pdf)
361 KB

Roger Dooley

Autor bloga o neuromarketingu, prezes Dooley Direct – pomaga firmom wykorzystać neuromarketing w połączeniu z nowymi technologiami w stworzeniu najlepszych strategii działania (budowa społeczności, promocja internetowa, wyszukiwarki).

Inni Klienci oglądali również

Relacje inwestorskie

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich ...

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla po...

Sztuka rysowania Ludzie

Narysowanie realistycznego portretu to sztuka, której można się nauczyć. W książce znajdziesz informacje na temat niezbędnych materiałów i przyborów. Poznasz podstawy szkicowania, cieniowania i budowania prawidłowej kompozycj...

Normy żywienia człowieka Podstawy prewencji otyłości i chorób niezakaźnych

Autorzy przedstawiają zagadnienia zapotrzebowania człowieka na energię i poszczególne składniki pokarmowe. Omawiają rolę racjonalnego żywienia i aktywności fizycznej w zapobieganiu nadwadze i otyłości oraz przewlekłym chorobom niezakaźnym. Podej...

Strive

Has success eluded you, no matter how hard you try?Are you frustrated by trying to achieve your dreams by copying others? Internationally-acclaimed speaker and founder of the cutting-edge venture capital Amyx Ventures, Scott Amyx reveals ho...

Ośrodek przyjemności

JAK PRZYJEMNOŚĆ I NAGRODA WARUNKUJĄ NASZE DECYZJE? DLACZEGO NIE ODCZUWAMY PRZYJEMNOŚCI W STANACH DEPRESJI? CZY PRZYJEMNOŚCI ODGRYWAJĄ ROLĘ W UCZENIU SIĘ?Morten Kringelbach w swojej książce eksploruje temat najbardziej podstawowych ludzkich dążeń ...

Tradycyjna medycyna chińska

Podstawy praktyki klinicznej tradycyjnej medycyny chińskiej to opracowanie stworzone przez ekspertów TMCh oraz lekarzy z dziewięciu uniwersytetów, zarówno chińskich, jak i zagranicznych. Podręcznik ten zawiera:• wp...

Rośliny pnące Gatunki i uprawa

Rośliny pnące, silne, bujne, w nieokiełznany sposób wspinające się po każdej powierzchni, wprowadzą w nasz nieco stateczny ogród nutę figlarności. Sadząc różne gatunki pnączy, możemy zazielenić płoty, ogrodzenia, fasady domó...

Wege rodzina

Edukacja żywieniowa jest bardzo istotną kwestią a nawyki żywieniowe kształtowane są już w dzieciństwie. Dieta zawierająca mniej produktów odzwierzęcych, której podstawą są produkty roślinne jest odpowiednia zarówno dla naszego zdrowia jak i nasze...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
Anna
Dodano: 03.11.2015 11:29:17

Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje.Polecam przeczytać.

Ocena: