MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit - Outlet

Tomasz Trzciński – z wykształcenia psycholog, pracuje w sektorze non-profit i zajmuje się edukacją na temat problemu głodu w krajach Trzeciego Świata. Promuje w Polsce ideę filantropii. Prowadzi szkolenia i sesje coachingowe dla instytucji NGO.
Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit to obszerny poradnik przeznaczony dla polskich instytucji NGO. Czytelnik znajdzie tutaj mnóstwo informacji o planowaniu i zarządzaniu strategicznym, tworzeniu misji i wizji organizacji oraz skutecznym przywództwie. Dowie się, jak budować sprawne zarządy w instytucjach NGO i dbać o dobrą komunikację wewnętrzną.
Książka oparta jest na wiarygodnych badaniach i wieloletnich doświadczeniach ekspertów pracujących w organizacjach typu non-profit. Może stanowić znaczące wsparcie dla członków zarządów, dyrektorów i specjalistów pracujących w polskich instytucjach NGO.

Wstęp

1 Miejsce sektora non-profit we współczesnej ekonomii.

2 Sektor non-profit – trochę teorii.
2.1 Sektor non-profit, a sektor for-profit – podstawowe różnice.
2.2 Badania nad zarządzaniem organizacjami typu non-profit, jako nowe pole badań naukowych.
2.3 Teorie na temat roli sektora non-profit.
2.4. Zarządzanie instytucjami typu non-profit.
2.5. Kultura organizacyjna w instytucjach non-profit.

3 Rola misji, wizji i wartości w organizacjach non-profit.
3.1 Misja.
3.2 Misja, a strategia. Psychologiczna i ekonomiczna wartość misji.
3.3 Tworzenie misji organizacji non-profit.
3.4 Misja jako inspiracja i technika motywacyjna.
3.5 Zarządzanie oparte na misji.
3.6 Znaczenie misji w procesie rekrutacji.
3.7. Wizja.
3.8 Jak napisać wizję organizacji non-profit?

4 Znaczenie wartości w organizacjach typu non-profit.

4.1 Czym są wartości w organizacjach typu non-profit?
4.2 Etyka i transparentność w działaniu organizacji non-profit.

5 Tworzenie skutecznych zarządów w organizacjach non-profit i ich rola.

5.1 Typy zarządów w organizacjach typu non-profit.
5.2 Zakres obowiązków zarządu w organizacji typu non-profit.
5.3 Cechy skutecznych zarządów w organizacjach typu non-profit.
5.4 Efektywne posiedzenia zarządu organizacji non-profit.
5.5 Relacja pomiędzy zarządem, a dyrektorem wykonawczym.
5.6 Ewaluacja zarządu.
5.7 Rola zarządu organizacji non-profit w tworzeniu misji.
5.8 Zakres odpowiedzialności pracowników wobec zarządu.
5.9 Rekrutacja członków zarządu.

6 Dyrektor wykonawczy w organizacji non-profit.

6.1 Zakres obowiązków dyrektora wykonawczego.
6.2 Kompetencje przywódcze dyrektorów w organizacjach typu non-profit.
6.3 Badania nad efektywnością dyrektorów wykonawczych.
6.4 Zmiana dyrektora zarządzającego w organizacji non-profit.

7 Strategiczne zarządzanie w organizacjach typu non-profit.

7.1 Rola strategicznego zarządzania w organizacjach typu non-profit.
7.2 Natura planowania strategicznego.
7.3 Metody zarządzania i planowania strategicznego w organizacjach typu non-profit.
Propozycja 1 ( Kay Sprinkel Grace, Amy McClellan i John A. Yankey)
Propozycja 2 ( Lynne T. Dean i Linda Lysakowski)
Propozycja 3 (John M. Bryson)
7.4 Ocena efektywności organizacji non-profit. Wykorzystanie analizy SWOT.

8 Efektywne przywództwo w organizacjach typu non-profit.

8.1 Znaczenie efektywnego przywództwa w organizacji non-profit.
8.2 Dwa rodzaje przywództwa w organizacjach non-profit.
8.3 Cechy efektywnych przywódców w organizacjach typu non-profit.
8.4 Lider jako: wizjoner, strateg, agent zmiany, coach, polityk i koordynator kampanii fundrisingowych – koncepcja Burta Nanusa i Stephena M. Dobbsa.

9 Efektywna komunikacja w organizacji typu non-profit.

9.1 Znaczenie komunikacji w organizacjach.
9.2 Efektywna komunikacja w zespołach (zarządach, zespołach operacyjnych).
9.3 Komunikacja strategiczna – komunikacja z otoczeniem organizacji non-profit.

10 Alternatywne metody zarządzania organizacją typu non-profit.

10.1 Podejście sytuacyjne i podejście funkcjonalne.
10.2 Zespoły twórczego kształtowania jakości.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!