Observer - poradnik do gry
Nieoficjalny poradnik do Observer zawiera szczegółowy opis przejścia gry, który zestawia wszystkie czynności niezbędne do jej ukończenia. W poradniku znalazły się informacje na temat zaliczania kolejnych fragmentów głównego śledztwa (tego związanego z odnalezieniem Adama), odnajdywania i analizowania dowodów rzeczowych, przepytywania postaci niezależnych oraz rozgrywania scen z zaglądania do umysłów podejrzanych. Opis przejścia głównego wątku fabularnego wzbogacony został omówieniami dodatkowych śledztw, których podjęcie się nie jest wymagane do ukończenia gry.
Ważną część niniejszego poradnika stanowi rozdział o osiągnięciach gry Observer, w którym znajduje się zestawienie wszyskich 20 trofeów (w tym platynowego zarezerwowanego wyłącznie dla wersji na PS4). Całość uzupełniają rozdział z podstawowym zestawem porad oraz strony poświęcone sterowaniu i wymaganiom sprzętowym.
Observer to horror psychologiczny rozgrywany z perspektywy pierwszej osoby, w którym przenosimy się do roku 2084 i wcielamy się w rolę tytułowego Obserwatora. Główny bohater gry, Daniel Lazarski, jest detektywem neuronowym zdolnym do hakowania umysłów podejrzanych i pozyskiwania w ten sposób unikalnych informacji pomocnych w rozwiązywaniu śledztw. Sama gra kładzie duży nacisk na eksplorację otoczenia i badanie kolejnych miejsc zbrodni. Detektywowi oprócz wspomnianej zdolności włamywania się do umysłów innych osób pomagają również futurystyczne gadżety takie jak chociażby bioskaner do analizowania ludzkiej tkanki i śladów krwi.
Poradnik do Observer poprowadzi Cię przez odmęty krakowskich slumsów wprost do finału gry. Szczegółowy opis przejścia, sekcja poświęcona trofeom oraz wszystkie poboczne śledztwa wraz ze wskazaniem lokalizacji sekretów - to wszystko w jednym miejscu.
Observer - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Wymagania sprzętowe | Podstawy rozgrywki (Podstawy rozgrywki)
Odnalezienie mieszkania Adama | Opis przejścia (Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam))
Zbadanie miejsca zbrodni w mieszkaniu 007 | Opis przejścia (Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam))
Zbadanie mieszkania Heleny Nowak i umysł Amira Nowaka | Opis przejścia (Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam))
120 - Zbadanie miejsca zbrodni w salonie tatuażu i włamanie się do umysłu Heleny Nowak | Opis przejścia (Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam))
Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia (Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam))
Finałowa konfrontacja z Adamem i wybór zakończenia gry | Opis przejścia (Sprawa #776: Wścibscy sąsiedzi (Nosy Neighbors))
Tajne przejście w salonie tatuażu i zbadanie sekretnego pokoju | Opis przejścia (Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam))
Sterowanie | Podstawy rozgrywki (Podstawy rozgrywki)
Wytropienie mordercy | Opis przejścia (Sprawa #776: Wścibscy sąsiedzi (Nosy Neighbors))
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8112-437-9
- EAN: 5902385105309,MV001
- Liczba stron: 65
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Observer - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Podstawy rozgrywki
-Porady ogólne | Podstawy rozgrywki
-Sterowanie | Podstawy rozgrywki
-Wymagania sprzętowe | Podstawy rozgrywki
-Opis przejścia
-Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam)
-Odnalezienie mieszkania Adama | Opis przejścia
-Zbadanie miejsca zbrodni w mieszkaniu 007 | Opis przejścia
-Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia
-Zbadanie mieszkania Heleny Nowak i umysł Amira Nowaka | Opis przejścia
-Odnalezienie Heleny Nowak | Opis przejścia
-Zbadanie miejsca zbrodni w salonie tatuażu i włamanie się do umysłu Heleny Nowak | Opis przejścia
-Tajne przejście w salonie tatuażu i zbadanie sekretnego pokoju | Opis przejścia
-Wydostanie się z piwnicy | Opis przejścia
-Zbadanie mieszkania 210 | Opis przejścia
-Wytropienie mordercy | Opis przejścia
-Zbadanie zwłok mordercy i włamanie się do jego umysłu | Opis przejścia
-Przywrócenie zasilania do generatora | Opis przejścia
-Odnalezienie i zbadanie kryjówki mordercy | Opis przejścia
-Odnalezienie Sanktuarium i skontaktowanie się z Adamem | Opis przejścia
-Wizyta w starym hotelu | Opis przejścia
-Finałowa konfrontacja z Adamem i wybór zakończenia gry | Opis przejścia
-Sprawa #628: Dziwna mała dziewczynka (Strange Little Girl)
-Odblokowanie sprawy i zbadanie zamkniętego mieszkania | Opis przejścia
-Włamanie się do umysłu Piety Sagan | Opis przejścia
-Sprawa #776: Wścibscy sąsiedzi (Nosy Neighbors)
-Odblokowanie sprawy i zbadanie mieszkania 205 | Opis przejścia
-Zbadanie komórki piwnicznej handlarza organami | Opis przejścia
-Osiągnięcia i trofea
-Lista trofeów | Osiągnięcia i trofea