Ocena leków w oparciu o recenzje klientów
Jest takie słynne powiedzenie: "Medycyna to nauka o niepewności i sztuka prawdopodobieństwa" - William Osler. Ta książka prowadzi lekarzy, pacjentów, klientów, farmaceutów, marketerów i innych pracowników, którzy zajmują się zdrowiem i działalnością leczniczą. Z punktu widzenia zarządzania media społecznościowe nie są tylko forum, na którym można publikować i promować swoje usługi. To miejsce, gdzie klienci mówią o Państwa marce lub leku i są wypełnione informacjami o tym, jak Państwa marka lub lek jest realizowany przez docelowych klientów. Informacje, które otrzymują Państwo z analizy sentymentów, pozwalają na optymalizację Państwa strategii marketingowej. Słuchając tego, co twoi klienci czują na temat twojej marki lub leku, możesz dostosować wysoki poziom komunikacji do ich potrzeb.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Nauki medyczne
-
Język wydania:
polski
-
EAN:
9786200809902
-
Liczba stron:
72
-
Wymiary:
15.2x22.9cm
-
Data premiery:
01.01.2020