Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu. Podręcznik lidera
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Jesteś sprzedawcą, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jako przedstawiciel handlowy chciałbyś zwiększyć swoje kompetencja, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka. Jej autor – niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa biznesowego – wyjaśnia, jak świadomie budować rozmowę z klientem. Podaje również gotowe scenariusze rozmów telefonicznych dzięki czemu niewiele rzeczy będzie mogło Cię zaskoczyć. Dowiesz się, jak poradzić sobie z „trudnym” klientem i w jaki sposób jego obiekcje możesz przekuć w swoje atuty. Wojciech Chmielewski prezentuje również sprawdzone metody perswazji, którym nikt się nie oprze. Czas odnieść sukces!
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7344-067-8
- Liczba stron: 169
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Rozgrzewka…
Wstęp
Podstawy psychologii telemarketingu
Kto kupuje przez telefon
Dlaczego klient kupuje od ciebie
Jak mówić, aby zainteresować klienta
Co mówić, aby zawrzeć pozytywną transakcję
Jak zarazić klienta pozytywnymi emocjami
Jak kreować postawę pewności i rzetelności
Ile czasu masz na rozmowę telefoniczną z klientem
Jak przygotować się do rozmowy
Kto jest po drugiej stronie słuchawki – typologia klienta
Budowa, proces i cel rozmowy telefonicznej
Schemat rozmowy
Części składowe rozmowy telefonicznej
Cele rozmowy telefonicznej
Scenariusze rozmów telefonicznych
Rozmowa z klientem dominującym
Rozmowa z klientem przyjacielskim
Rozmowa z klientem analitycznym
Rozmowa z klientem gwiazdorem
Zastrzeżenia i opór klienta – jak obiekcje zamienić w sprzedaż
Kwestia finansowa
Kwestia czasu
Kwestia potrzeb w obiekcjach
Kwestia decyzyjności
Lodołamacze
Prowokacje
Słowa – wytrychy
Technika na przyjaciela
Technika Colombo
Technika zdartej płyty
Technika darmowej przysługi
Technika zaangażowania i konsekwencji
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy telemarketera
Brak motywacji do pracy – jak to zmienić
Fazy aktywności w telemarketingu – dlaczego wyniki sprzedaży wahają się tak znacznie. Jak utrzymać sprzedaż na równym poziomie
Chaos w telefonowaniu – kiedy i w jakich godzinach dzwonić do klientów
Żywotność dobrych scenariuszy – kiedy zmienić scenariusz rozmowy
Jak telemarketing wpływa na telemarketera