Opieka zdrowotna aspekty rynkowe i marketingowe
Prezentowany podręcznik akademicki jest poświęcony problematyce związanej z wykorzystaniem mechanizmów rynkowych i reguł marketingowych w opiece zdrowotnej, w perspektywie przekształceń systemowych tego sektora w Polsce. Kierowany jest do studentów, wykładowców oraz słuchaczy studiów podyplomowych uczelni wyższych na kierunkach i specjalnościach związanych z organizacją i funkcjonowaniem ochrony zdrowia. Może być również wykorzystywany przez praktyków - kadrę kierowniczą placówek opieki zdrowotnej, administrację publiczną działającą w tym sektorze oraz uczestników szkoleń i kursów dokształcających organizowanych dla pracowników służby zdrowia.
Zalety książki:
- całościowe ujęcie problemów związanych z możliwościami, ograniczeniami i konsekwencjami wprowadzania mechanizmów rynkowych w opiece zdrowotnej;
- uwzględnienie specyfiki usług w sektorze opieki zdrowotnej;
- omawianie aspektów rynkowych w kontekście marketingu relacji.
Dodatkowe walory podręcznika:
- dostosowanie do programów nauczania;
- słownikczek podstawowych terminów;
- pytania i literatura zalecana do każdego rozdziału;
- bogata bibliografia;
- indeks rzeczowy.