Opracowywanie I Zatwierdzanie Aplikacji
Edukacja, dla nauczyciela, jest wyjątkowym obszarem wiedzy, ponieważ jej zrozumienie i budowanie wiedzy, w sposób kompleksowy, wymaga praktycznego rozwoju identyfikacji swoich odbiorców oraz wyzwania, jakim jest wdrażanie środków dydaktycznych zaprojektowanych, z myślą o efektywnym uczeniu się; niniejsza książka ma na celu dostarczenie praktycznego narzędzia, generującego skwantyfikowane wyniki na temat stylu uczenia się danej grupy, umożliwiając nauczycielowi, środki do oceny, a tym samym wybór najlepszej metody i środków, podczas opracowywania planu lekcji dla danej klasy. Niniejszy projekt przedstawia style uczenia się w oparciu o badania opracowane przez Feldera-Silvermana (1988), a głównie w Indeksie Stylów Uczenia się (ILS) Feldera-Solomana (1991); innowacyjne stworzenie spersonalizowanej aplikacji EdA CS 1.0 i jej walidację, proponując jej wykorzystanie jako narzędzia o dużym znaczeniu dla menedżera, które pozwala szybko, wiarygodnie i w skali, poznać style uczenia się studentów z każdej instytucji edukacyjnej.