Poznawanie i rozwiązywanie problemów w edukacji zdrowotnej we Wspólnocie
Ta książka proponuje, że zrozumienie relacji między mózgiem a zachowaniem może prowadzić do odkryć / odkryć, które mogą wzmocnić znaczenie edukacji zdrowotnej i profilaktyki i przenieść praktykę i badania z "retoryki nauki" do "pragmatyki nauki". To ćwiczenie w rozumowaniu przypadku obejmuje badania świadomości jako środek do zrozumienia psychicznego przetwarzania. W ramach tego dyskursu dla konsensusu w sprawie "dżungli zjawisk" otaczających dzieciństwo traumatycznego stresu, wymaga zrozumienia biologicznych podstaw strachu i agresji i jak te zachowania modyfikują funkcje mózgu. Wpływ przemocy/agresji u dzieci ma ogólne i szczególne zastosowanie w profilaktyce pierwotnej psychopatologii. W badaniu doświadczeń promujących zdrowie w społeczności szkolnej, badanie to reprezentuje fenomenologiczne podejście do zrozumienia doświadczeń percepcyjnych, które mogą kierować wyznaczaniem agendy edukacji zdrowotnej. W ten sposób ukazuje wartość dodaną integracji neurobiologii kognitywno-behawioralnej w badaniach i praktyce zdrowotnej społeczności szkolnej.