Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Prezentacje i wystąpienia w biznesie(Książka)

Istota, uwarunkowania, badania

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,00 zł
56,88
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 22,12 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł

Prezentacje i wystąpienia w biznesie

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę?

By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.

W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

Komunikacja personalna, w tym wystąpienia publiczne i prezentacje w biznesie, stają się wyzwaniem dla wielu menedżerów, a ich przygotowanie i realizacja na wysokim poziomie jakościowym wymaga solidnej, interdyscyplinarnej wiedzy. Z tego powodu wybór tematu monografii i zaprezentowane w niej bardzo szerokie i wnikliwe badania literaturowe oraz wyniki własnego badania empirycznego należy uznać za bardzo wartościowe i znacząco wzbogacające stan aktualnej wiedzy w zakresie komunikacji społecznej, w tym w szczególności personalnej komunikacji w biznesie.
prof. Teresa Taranko, Szkoła Główna Handlowa Warszawie
Praca jest interesującym opracowaniem, mogącym wzbogacić wiedzę czytelników na temat planowania i realizacji prezentacji biznesowych. Jest to zagadnienie bardzo aktualne i przedstawienie go w taki bardzo praktyczny i kompleksowy sposób jest celowe, gdyż realizuje w bardzo dobrym stopniu cel aplikacyjny, co, moim zdaniem, jest ważnym elementem każdej publikacji.
Prof. Andrzej Sznajder, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 93-94.pdf(pdf)
103 KB
Strony 214-215.pdf(pdf)
100 KB

dr hab. Mariusz Trojanowski

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z „Retoryki i wystąpień publicznych w biznesie” oraz seminaria z Public Relations i Komunikacji marketingowej. Uczestnik programu edukacyjnego dla nauczycieli biznesu (Colloquium on Participant-Centered Learning) w Harvard Business School w USA. W latach 2005-2009 Dyrektor Strategiczny w agencji Momentum Worldwide (Grupa McCann Erikson Polska).
Autor książek i licznych artykułów naukowych z zakresu marketingu, handlu i komunikacji marketingowej. W tym m.in. monografii Marketing bezpośredni. Istota, zarządzanie, instrumenty (PWE 2010), Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych, (rozdział w monografii Profesjonalna rekrutacja i selekcja na potrzeby współczesnej organizacji, Wydawnictwo Naukowe WZ UW 2012), oraz takich artykułów, jak Wpływ osobowości na wyniki pracy handlowców, („Harvard Business Review Polska” 2010), Samoocena handlowców a ich wyniki w sprzedaży, („Problemy zarządzania” 2012), czy Osobowość konsumentów jako determinanta działań komunikacyjnych („Handel wewnętrzny” 2011) i wielu innych.
Posiada wieloletnie doświadczenie w komercjalizacji wiedzy marketingowej, we wspieraniu ludzi biznesu oraz ich firm w osiąganiu przez nich swoich celów. Wybranymi klientami były zarówno średnie jak i największe przedsiębiorstwa krajowe i międzynarodowe.

Inni Klienci oglądali również

Psychologia zmiany w życiu i biznesie

Co robić inaczej, by nie było tak jak zawsze Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca? Daje złudzenie działania, a pote...

Zarządzanie innowacyjne w gospodarce i biznesie nr 2 (9)/2009

Rola zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach zorientowanych prośrodowiskowoPrzywództwo emocjonalne jako bariera rozwoju pracownikówInstytucjonalne uwarunkowania nadzoru nad działalnością przedsiębiorstwRola controllingu ...

Słownik finansów i bankowości / Klucz do biznesu międzynarodowego

"Słownik finansów i bankowości":Książka prezentuje wszystkie aspekty zarządzania finansami, od współpracy międzynarodowej po finanse gospodarstwa domowego. Zawiera hasłą dotyczące nowych obszarów i dziedzin, jak glo...

Zdrowy rozsądek w biznesie

Jeżeli Twój interes nie odniesie od razu spektakularnego sukcesu, nie znaczy to wcale, że nie odniesiesz swojego sukcesu nigdy.Musisz mieć pewność, że możliwości rozwoju twojego biznesu będą warte poświęconego czasu, pieniędzy i energii.
32,00 zł

Odkrycie Jak stać się mistrzem w biznesie i w życiu

Być „mistrzem” to nie kwestia pieniędzy lub władzy.To przekonanie, że możemy być najlepsi we wszystkim, co robimy – od najprostszych zajęć domowych lub sportowych aż po najbardziej złożone transakcje handlowe; to podejście do ka...

Modele biznesu gospodarstw agrowinnych

Koneserzy wina mawiają, że „wino prawdę Ci powie" (in vino veritas), co z perspektywy menedżerskiej może oznaczać, że w „smaku" wina zawarte jest podejście do prowadzenia biznesu winiarskiego. Degustacja jako kluczowa usługa w dro...
Produkt
niedostępny

Konstytucja biznesu

Konstytucja biznesu to pakiet pięciu ustaw obowiązujących od dnia 30 kwietnia 2018 r. kompleksowo regulujących zagadnienia związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.Na pakiet składają się: ustawa – Prawo przedsiębiorców...

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.

Zrób to inaczej Przewodnik po sztuce, biznesie i aktywności obywatelskiej

Zbiór praktycznych spostrzeżeń dla wszystkich, którzy stają przed trudnym zadaniem zapewnienia funduszy i wsparcia dla niezależnych działań artystycznych.Książka zawiera szczegółowy opis doświadczeń z tego zakresu, kt&o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!