Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU
Paczkomaty 0 zł »

Prezentacje i wystąpienia w biznesie(Miękka)

Istota, uwarunkowania, badania

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,00 zł
63,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,80 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 48h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,50 zł
7,50 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
8,50 zł
7,50 zł
Kurier pocztowy
12,50 zł
11,50 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,50 zł
11,50 zł
Kurier
13,50 zł
12,50 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
11,50 zł
10,50 zł
Kurier pocztowy
15,50 zł
14,50 zł
Kurier
16,50 zł
15,50 zł
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Prezentacje i wystąpienia w biznesie

Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi. Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę?

By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.

W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy. Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie. Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

Komunikacja personalna, w tym wystąpienia publiczne i prezentacje w biznesie, stają się wyzwaniem dla wielu menedżerów, a ich przygotowanie i realizacja na wysokim poziomie jakościowym wymaga solidnej, interdyscyplinarnej wiedzy. Z tego powodu wybór tematu monografii i zaprezentowane w niej bardzo szerokie i wnikliwe badania literaturowe oraz wyniki własnego badania empirycznego należy uznać za bardzo wartościowe i znacząco wzbogacające stan aktualnej wiedzy w zakresie komunikacji społecznej, w tym w szczególności personalnej komunikacji w biznesie.
prof. Teresa Taranko, Szkoła Główna Handlowa Warszawie
Praca jest interesującym opracowaniem, mogącym wzbogacić wiedzę czytelników na temat planowania i realizacji prezentacji biznesowych. Jest to zagadnienie bardzo aktualne i przedstawienie go w taki bardzo praktyczny i kompleksowy sposób jest celowe, gdyż realizuje w bardzo dobrym stopniu cel aplikacyjny, co, moim zdaniem, jest ważnym elementem każdej publikacji.
Prof. Andrzej Sznajder, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 214-215.pdf(pdf)
100 KB
Strony 93-94.pdf(pdf)
103 KB

Mariusz Trojanowski

Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z „Retoryki i wystąpień publicznych w biznesie” oraz seminaria z Public Relations i Komunikacji marketingowej. Uczestnik programu edukacyjnego dla nauczycieli biznesu (Colloquium on Participant-Centered Learning) w Harvard Business School w USA. W latach 2005-2009 Dyrektor Strategiczny w agencji Momentum Worldwide (Grupa McCann Erikson Polska).

Autor książek i licznych artykułów naukowych z zakresu marketingu, handlu i komunikacji marketingowej. W tym m.in. monografii Marketing bezpośredni. Istota, zarządzanie, instrumenty (PWE 2010), Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych, (rozdział w monografii Profesjonalna rekrutacja i selekcja na potrzeby współczesnej organizacji, Wydawnictwo Naukowe WZ UW 2012), oraz takich artykułów, jak Wpływ osobowości na wyniki pracy handlowców, („Harvard Business Review Polska” 2010), Samoocena handlowców a ich wyniki w sprzedaży, („Problemy zarządzania” 2012), czy Osobowość konsumentów jako determinanta działań komunikacyjnych („Handel wewnętrzny” 2011) i wielu innych.

Posiada wieloletnie doświadczenie w komercjalizacji wiedzy marketingowej, we wspieraniu ludzi biznesu oraz ich firm w osiąganiu przez nich swoich celów. Wybranymi klientami były zarówno średnie jak i największe przedsiębiorstwa krajowe i międzynarodowe.

Słownik finansów i bankowości / Klucz do biznesu międzynarodowego

"Słownik finansów i bankowości":Książka prezentuje wszystkie aspekty zarządzania finansami, od współpracy międzynarodowej po finanse gospodarstwa domowego. Zawiera hasłą dotyczące nowych obszarów i dziedzin, jak glo...

Polsko-angielski słownik biznesu

To podręczne kompendium przeszło 6000 podstawowych terminów i wyrażeń związanych ze współczesną gospodarką rynkową, obejmujące zwłaszcza takie obszary, jak: handel zagraniczny, bankowość, finanse, zarządzanie, prawo handlowe, ubezpieczeni...

Poradnik design thinking czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie...

Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio

Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego.Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby.Jest wymarzonym prezentem dla szefa.Autor dedykuje ją wszystkim:chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywn...

Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce

Autorka porusza zagadnienia źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i problemy, z jakimi sp...

Rozboje sceniczne Wystąpienia publiczne bez tremy

Raz na zawsze pożegnaj tremę przed występami publicznymi!Czy zdarza Ci się odczuwać dyskomfort, kiedy masz przemówić do większej grupy ludzi? Do tego stopnia, że czasem wolisz zrezygnować, niż stanąć przed audytorium - nawet złożonym z Two...

Blickpunkt Wirtschaft Niemiecki w ekonomii i biznesie

Język niemiecki dla biznesmenów Poziom B1–C2 Chcesz poznać lub powtórzyć niemiecki język biznesowy? Ten stworzony przez Stanisława Bęzę podręcznik pozwoli ci przyswoić sobie w szerokim zakresie fachowe słownictwo niemieckie, a ta...

Wszystkie sposoby na osiągnięcie sukcesu w show-biznesie

Wszystkie sposoby na osiągnięcie sukcesu w show-biznesie szybko, łatwo, bez umiejętności i poświęcania czasu na naukę: śpiewu, tańca i gry na instrumentach muzycznych Max Longlauder – człowiek „miliona” zainteresowań, kt&o...
28,00 zł

Przedsiębiorczość – biznes – edukacja

Zdając sobie sprawę z bardzo obszernej fachowej literatury poświęconej problematyce przedsiębiorczości i działalności biznesowej, autor chciał podkreślić, że moim celem jest zwrócenie uwagi na te kwestie, które – jak sądzę – mają klucz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!