MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Rocznik strategiczny 2009/10 - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2010

  • Wydawca: Scholar

  • Typ oprawy: miękka

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Rocznik strategiczny 2009/10 - Outlet

W piętnastej, jubileuszowej edycji:
Wprowadzenie (9); Autorzy Rocznika Strategicznego 1995–2010 (22).
Forum Rocznika
Michał Boni – Lekcja 2008 a szanse polskiego rozwoju (25); Franciszek Gągor – Jaką rolę będzie odgrywać siła militarna, jej potencjał i użycie w polityce bezpieczeństwa ? (30); Edward Haliżak – Konsekwencje kryzysu dla porządku międzynarodowego: czy Wschodnia Azja przejmie pałeczkę od Zachodu ? (34); Witold M. Orłowski – Jakie szanse na nowy porządek ekonomiczny świata ? (38); Eugeniusz Smolar – Na Wschodzie bez zmian (42); Paweł Świeboda – G-3 czy G-2? Europejskie połykanie żaby (47); Henryk Szlajfer – Kryzys 2008–2009: reszta wyłania się z gospodarczego
i politycznego cienia Zachodu (51).
* * *
I. Przegląd sytuacji strategicznej – aspekty globalne i regionalne (56); II. Gospodarka światowa – krajobraz po bitwie (93); III. Efekt Obamy a kwestie nieproliferacji i rozbrojenia (116); IV. Ratyfikacja Traktatu Lizbońskiego, walka z kryzysem finansowym oraz zmiany klimatyczne w centrum uwagi Unii Europejskiej (142); V. NATO – Trudny rok pięknego jubileuszu (163); VI. Nowa twarz Ameryki – bilans pierwszego roku administracji Baracka Obamy (181); VII. Obszar WNP: w stronę nowego ładu? (202); VIII. Słabe Niemcy w mocnych kobiecych rękach (236); IX. Bliski i Środkowy Wschód – nadzieje i rozczarowania (249); X. Region Azji i Pacyfiku (277); XI. Kontynuacja w polskiej polityce zagranicznej (293); XII. Afryka – półwiecze niepodległości – czas wielkich wydarzeń i bilansu.
Panorama Rocznika
Nowa koncepcja strategiczna Sojuszu Północnoatlantyckiego – propozycja (342);
RAPORT: Nowa koncepcja strategiczna NATO – polska perspektywa w czterech odsłonach (363);
NATO w globalnym układzie sił – aspekt militarny (384);
Kalendarium wydarzeń międzynarodowych 2009 roku (391);
Aneks: Państwa świata: podstawowe wskaźniki społeczne i ekonomiczne (417);
Skorowidz (435).

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!