Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Siła nawyku(Audiobook na CD)

Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Tytuł oryginalny: The Power of Habit

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Darmowa dostawa
Słowa kluczowe: nawyk CD ROM przyzwyczajenie

Siła nawyku

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
· Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
· Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
· Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
· W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
· Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Materiały prasowe
2.6 MB
(PDF)
Wstęp do wydania polskiego
363.3 KB
(PDF)
Wstęp do wydania oryginalnego
409.0 KB
(PDF)
Fragment książki - s. 189-223
673.3 KB
(PDF)
O akcji WITAJ W ŚWIECIE NAWYKÓW
1.8 MB

Charles Duhigg

Zdobywca Nagrody Pulitzera w 2009 roku, dziennikarz śledczy w „The New York Times” i autor bestsellerowej książki Siła nawyku. Otrzymał nagrody National Academy of Sciences, National Journalism oraz nagrody imienia George’a Polka. Absolwent Harvard Business School oraz Uniwersytetu Yale. Mieszka na Brooklynie z żoną i dwójką dzieci. Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów „New York Times”.

29,96 zł

Doskonale a nawet gorzej

„Doskonale a nawet gorzej” – to blisko sto tekstów - felietonów i artykułów poświęconych Polsce i Polakom a także wydarzeniom o charakterze międzynarodowym, które określają warunki naszego funkcjonowania w...

ÓSMY NAWYK

Stephen R. Covey, autor jednego z najważniejszych poradników XX wieku „7 nawyków skutecznego działania” zmienił życie milionów czytelników na całym świecie, ukazując, w jaki sposób stać się wysoce skuteczn...
28,90 zł

Czwarta droga Przełom w budżecie domowym

Gdy na początku sierpnia 2009 roku Piotr musiał zrezygnować z pracy, jeszcze nie zdawał sobie sprawy z problemów, jakie go czekają. Początkowo nie bał się bezrobocia, bo otrzymał sporą odprawę. Jednak już cztery miesiące później znalazł s...
29,90 zł

Filozofia Kaizen Małymi krokami ku doskonałości

Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciągłym doskonaleniu: doskonałość może być osiągnięta dzięki konsekwentnie wpr...
39,00 zł

O wojnie. Podręcznik stratega

Od dowodzącego armią nie wymaga się, aby był publicystą czy uczonym zgłębiającym tajemnice historii. Człowiek na tym stanowisku musi właściwie oceniać tendencje, dostrzegać różnice interesów oraz bieżące problemy i znać cechy lideró...

Czasem wygrywasz a czasem się uczysz

Każda porażka może być początkiem zwycięstwa!Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źró...
44,90 zł

Szef w roli coacha

Z menedżera w coachaMyślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od n...

Sapiens 14 CD

In this bold and provocative book, Yuval Noah Harari explores who we are, how we got here and where we’re going. Sapiens is a thrilling account of humankind’s extraordinary history – from the Stone Age to the Silicon Age – and o...
29,90 zł

Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, płynąc na fali zmian jakie niesie Sprzedaż 2.0 i walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć główn...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!