MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Strategia rozwoju turystyki na poziomie lokalnym - Outlet

(Miękka)

Przykład powiatu gryfińskiego

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Strategia rozwoju turystyki na poziomie lokalnym - Outlet

„Strategia rozwoju turystyki na poziomie lokalnym. Przykład powiatu gryfińskiego" to niezwykle przydatna książka, do której głównych zalet należy:
• syntetyczne spojrzenie na problematykę związaną z funkcjonowaniem gospodarki turystycznej oraz działań proturystycznych na poziomie lokalnym, przede wszystkim w odniesieniu do gmin i powiatów,
• zebranie w sposób usystematyzowany zbioru niezbędnych informacji oraz metodologii i procedur związanych z opracowywaniem lokalnych strategii rozwoju turystyki, a także kompleksowe zaprezentowanie ogółu zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki,
• praktyczne przedstawienie problematyki wykorzystania dokumentów planistycznych (przede wszystkim strategii rozwoju turystyki) jako instrumentów realizacji lokalnej polityki turystycznej,
• wskazanie na podstawie przeprowadzonych badań empirycznych możliwych do osiągnięcia korzyści wynikających z uruchomienia i rozwoju turystyki na obszarach, w których sektor ten nie ma większych tradycji działania, a w szczególności na tych, gdzie po II wojnie światowej nastąpiła całkowita wymiana ludności,
• zaprezentowanie problematyki przygotowania i wdrożenia strategii rozwoju turystyki jako swoistego rodzaju studium przypadku pokazującego, jak należy przeprowadzić całą procedurę opracowania tego typu dokumentu na konkretnym przykładzie oraz tego, że może być wzorcem do opracowywania podobnych dokumentów strategicznych w innych powiatach czy też gminach.

Zespół autorski tworzą pracownicy Katedry Turystyki i Rekreacji Wydziału Nauk o Ziemi, którzy z jednej strony są doświadczonymi wykładowcami akademickimi, a z drugiej praktykami, którzy zajmują się turystyką na co dzień jako przewodnicy, piloci, menadżerowie firm turystycznych, specjaliści opracowujący różnego rodzaju dokumenty strategiczne dla jednostek samorządu terytorialnego różnego szczebla.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!