MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Strategie biznesowe i marketingowe wśród startupów

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 268,42 zł
Najniższa cena z 30 dni: 268,42 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

241,58
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Strategie biznesowe i marketingowe wśród startupów

Reklama i strategia marketingowa to obszar biznesplanu, który opisuje całą organizację. Czasami strategia marketingowa jest mylona ze strategią marketingową, ale są one różne. Twoje podejście do reklamy i marketingu koncentruje się na tym, co chcesz osiągnąć dla swojej firmy, a także inicjatyw marketingowych. Strategia marketingowa informuje tylko o tym, jak osiągniesz te cele. Aby przejść do bieżącego strumienia szybko przekształcających sięW związku z tym, że jest to bardzo popularna forma reklamy, a nie jest to tylko i wyłącznie usługa, a nie tylko i wyłącznie usługa, to jest to również usługa, która nie jest tożsama z usługą.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

28,61 zł
39,90 zł

Wysoko wśród drzew

O dwóch łobuzach, które beztrosko bawiły się w koronach drzew. Niestraszny był im wiatr szalejący w konarach i nawet deszcz nie mógł wyrwać ich ze świata fantazji. Aż do czasu, kiedy bobry schrupały ich drabinę. Wtedy dzieci przest...
53,91 zł
59,90 zł

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania markiChcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć si...
58,92 zł
65,60 zł

Metody rozwiązywania problemów biznesowych z przykładami

Książka opisuje najpopularniejsze metody rozwiązywania problemów biznesowych oraz zastosowanie powszechnie używanych narzędzi do ich wspomagania. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej oraz przykładów.Książka stanowi ...
26,74 zł
42,00 zł

Ontologie i planowanie w elektronicznych procesach biznesowych

1. Ontologie i słowniki semantyczne1.1. Języki opisu ontologii: KIF i OWL1.2. Ontologia Cyc1.3. Ontologia BFO1.4. Biblioteka WFOL i powiązane z nią ontologie1.5. Słownik WordNet1.6. Ontologia SUMO1.7. Ont...
40,42 zł
49,90 zł

Controlling działań marketingowych

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejm...
56,60 zł
68,00 zł

Wśród ludzi, rzeczy i znaków

Oryginalny przegląd współczesnej myśli humanistycznej zawierający teksty z różnych dziedzin (m.in. filozofii, historii, historii sztuki, kulturoznawstwa) nawiązujące do wielowątkowej aktywności i dorobku profesora Krzysztofa Pomiana. Auto...
59,34 zł
69,00 zł

Alianse marketingowe

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nim...
33,02 zł
44,90 zł

Jaćwięgi są wśród nas

Wznowienie poszukiwanej książki o legendarnych mieszkańcach dzisiejszej Suwalszczyzny. Zbierane przez długie lata ułamki faktów, hipotezy, polemiki, rozmowy, anegdoty. Szkic do portretu kultury, o której wszyscy słyszeliśmy, że była, ale ...
245,02 zł
272,24 zł

ANALIZA KLIENTA DLA BANKOWOŚCI DETALICZNEJ W KIERUNKU STRATEGII MARKETINGOWEJ

Dzięki wdrożeniu eksploracji danych na dużych danych 3.527 klientów bankowości detalicznej w Wietnamie, podejście metody matematycznej, np. K-Means klastra, Analiza Asocjacyjna stwierdzono, że klienci bankowości wydaje się być bardziej zajęty, aby mieć...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!