Strategie rozwoju turystyki w regionie
Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy.
Podręcznik jest:
- kompleksowy - prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny - będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny - zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.
Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.
Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Gospodarka
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Turystyka, Hotelarstwo
-
Książki »
-
Publikacje akademickie
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Turystyka, Hotelarstwo
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki przyrodnicze »
-
Nauki o Ziemi »
-
Turystyka, Hotelarstwo
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Gospodarka
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Turystyka, Hotelarstwo
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki przyrodnicze »
-
Nauki o Ziemi »
-
Turystyka, Hotelarstwo
-
Redakcja:
Dawid Milewski,
Beata Meyer
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301159184
-
EAN:
978830115918401
-
Liczba stron:
208
-
Wymiary:
16.5x23.5cm
-
Waga:
0.31kg