MENU

Sustainable art Facing the need for regeneration, responsibility and relations

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 60,00 zł
54,00
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Sustainable art Facing the need for regeneration, responsibility and relations

The words sustainbility and sustainable development used in political, economic and ecological debates actually refflect historical necessities to consider our planet in terms of global responsibility and not - which has been the case so far - unlimited exploration. Thus, the notion of sustainable art is characterized by social activism.

Table of contents:
Anna Markowska,Introduction; I. SOCIAL PARTICIPATION: Sue Spaid,The future of environmental art or reimagining a sustainable art practice? Real-world problems; Rebecca Liliane Wichmann, Land art and state: surrounding ecology, policy and technology; Magdalena Worłowska, Ecologically oriented Land Art in Poland in the 1960s and 1970s; Magdalena Lange, “It’s all in the genes!” – is it? When art and biotechnology act in concert. The One Trees project; Joanna Zofia Rose, Street art in Reykjavik as a regeneratory and rejuvenating agent; Esra Yıldız, Sustainability, social participation and visual culture in Turkey; Zofia Reznik, Bodies, photos, paint and fire on the streets of Wrocław; Witold Liszkowski and the new public art; Eleonora Jedlińska, Sustainability of deconstruction: the dynamics of Doris Salcedo’s art ; Filip Pręgowski, Paintings in daylight. The work of Kerry James Marshall through the identity discourse; Natalia Krawczyk, Electric Rider/Electric Rise;

II. RETHINKING INSTITUTIONALIZATION AND PRESERVATION OF CULTURAL VALUES: Sofia Ponte, Musealizing “functional art”; Mateusz Salwa, Gardens and the aesthetics of sustainability; Lisa Paul Streitfeld, The conversion of East Berlin: can sustainable social projects celebrating unity overcome the divisiveness of success?; Natalia Smolyanskaya, Polygon; Joanna Filipczyk, Searching for social equilibrium. Marian Bogusz’s activity as “prolegomena” of sustainable art in Poland; Albert Coers, Frequent flyers – one-way-rafts: aspects of possession, production and transportation in contemporary art; Magdalena Zięba, Exhibition Beyond Green. Toward a Sustainable Art. Between art and art of sustainable display; Patrycja Sikora, Sustainable art – facing the need for regeneration, responsibility and relations. About the BWA Studio exhibition in Wrocław; Ewa Wojtowicz, A doppelganger figure. Sustainability of art in the process of re-practices; Małgorzata Micuła, Escaping an object. Michael Landy’s Break Down project; III. AFFECTIVE APPROACH – EMPATHY AND LOVE: Robert Kusek, Wojciech Szymański, Human, all too human, beyond human: animals and late style; Anna Markowska, Travelling for sustainability. On some paintings from Portugal; Ewelina Jankowiak, Still art or already botany? Contemporary Polish artists and posthumanism; Nicole Loeser, On the facts of life – artistic engagement by Christoph Both-Asmus; Dorota Łagodzka, Taking chickens seriously. Empathy and responsibility as sources of Mary Britton Clouse’s art; Mikołaj Spodaryk, Emancipation of animals. Searching for visualization (case study); IV. SUSTAINABLE DESIGN: Irma Kozina, Sustainable design, a romantic utopia or a tool for eliminating negative environmental impact?; Zoryana Hnetsko, Eco-design and sustainable development. Environmental issues at the current stage and the methods of their solution; Dean Chatwin, The endless river: exploring the potential for water to connect the home and the natural environment; Reiner Maria Matysik, River becomes cloud. Sustainability is a waste of energy; Daria Wartalska, Design inspired by Victor Papanek; Jean-Francois Paquay, A new direction for sustainable art: farming with Mole-Hill soil in the Portager; Agnieszka Jankowska-Marzec, Sustainable approach at the Faculty of Industrial Design of the Academy of Fine Arts in Cracow; Conferences and Studies of the Polish Institute of World Art Studies.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

19,92 zł
24,90 zł

Kreowanie informacji. Media relations

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwar...
36,96 zł
44,00 zł

Commercial Relations Between Arabs and Slavs (9th-11th centuries)

Napisana po angielsku monografia dotyczy stosunków słowiańsko-arabskich w najwcześniejszym okresie (IX-XI w.). Autor wykorzystuje mało zbadane źródła muzułmańskie, arabski i perskie. A monograph dealing with the trade relations between th...
30,10 zł
35,00 zł

Marketing polityczny a public relations

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations...
16,20 zł
18,00 zł

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematykąmarketingu i public relations organizacji zaliczanych do szerokorozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studiai szkice, których autorzy opisują wyzwan...
14,36 zł
16,70 zł

Towards the Conceptualization of the Sphere of Interpersonal Relations in Amharic

Praca sytuuje się w językoznawczych nurtach socjolingwistyki i pragmatyki językowej i dotyczy grzecznościowych wyrażeń językowych oraz ich uwarunkowań kulturowych, pokazanych na przykładzie języka amharskiego. Kontekst kulturowy, wyznaczający poprawnoś...
7,11 zł
7,90 zł

Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry

Zadaniem niniejszego poradnika jest pomoc w przebrnięciu przez tryby „Factory Driver” oraz „Evolution”. Znajdziecie tu wszystko, czego nowy kierowca w świecie Need for Speed: Porsche Unleashed potrzebuje.Need for Spe...
71,20 zł
89,00 zł

Public Relations

Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji.Książka została prz...
15,66 zł
17,40 zł

Komunikacja wizualna Public relations Reklama Branding

Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama.Branding. postanowiła przybliży...
21,46 zł
24,95 zł

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!