MENU

Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2023

  • Autor: Nitin Mittal, Thomas H. Davenport

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 59,90 zł
51,51
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI

Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny.
Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI.
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.
To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.

„Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę”.
̶ Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
„Sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość”.
̶ Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group

Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesie i Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp do wydania polskiego 7 
Wstęp.11 
Rozdział 1 
Czym jest firma zasilana sztuczną inteligencją? .23 
Rozdział 2 
Czynnik ludzki.51 
Rozdział 3 
Strategia .77 
Rozdział 4 
Technologia i dane.115 
Rozdział 5 
Zdolności biznesowe związane z AI.141 
Rozdział 6 
Przypadki użycia AI w różnych branżach.175 
Rozdział 7 
Droga do zasilania sztuczną inteligencją.223 
Podziękowania.267 
Noty o autorach .269
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

48,60 zł
54,00 zł

Metody sztucznej inteligencji i informatyki kwantowej w ujęciu teorii sterowania i systemów

Monografia dotyczy wybranych metod sztucznej inteligencji oraz informatyki kwantowej w ujęciu teorii sterowania i systemów. Pokazano także możliwości opracowania inspirowanych kwantowo nowych metod neuronalnych, ewolucyjnych i hybrydowych. Publi...
47,40 zł
79,00 zł

Rynkowe instrumenty finansowe

Kompletny wykład o instrumentach rynku finansowego, funkcjonowaniu giełdy oraz strategiach rynku kapitałowego i rynku instrumentów pochodnych. Nowe, drugie wydanie podręcznika uwzględnia zmiany, jakie zaszły na rynkach finansowych po 2005 roku, ...
9,46 zł
11,00 zł

Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju

Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu P...
22,41 zł
24,90 zł

Biznes czyli sztuka budowania relacji

Czy człowiek jest zaprogramowany do efektywnej pracy w zespole? Po czym poznać rokującego menedżera? Czy ekspert musi być arogancki? Co zrobić, kiedy ma się rację, oraz co zrobić, kiedy nie możemy się zdecydować, czy lepiej mieć rację, czy przyjaci&oac...
16,02 zł
26,70 zł

CzasNaE-Biznes

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego. Musisz mieć tę książkę, jeżeli: - Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, kt&...
14,04 zł
18,00 zł

Związki frazeologiczne rosyjskiego języka biznesu i ich polskie ekwiwalenty

Praca podejmuje dwa, istotne dla współczesnej praktyki badań humanistycznych, tematy. Pierwszy z nich to ożywiony, by nie rzec, gwałtowny rozwój kontaktów międzynarodowych, drugi zaś to wynikający ze stale wzrastających aktywności ...
9,89 zł
10,99 zł

Zdobyć serce Scarlett

Ślub milionera Vincenza Borgii na Manhattanie zostaje niespodziewanie przerwany. Do kościoła wpada rudowłosa dziewczyna w ciąży i prosi Vincenza o pomoc. Vincenzo rozpoznaje Scarlett, z którą spędził najpiękniejszą noc w życiu. Szukał jej od mie...
3,51 zł
3,90 zł

Sukcesy samouków. Królowie wielkiego biznesu. Tom 4

Ebook, który widzisz przed sobą to czwarta część z serii zawierającej łącznie pięćdziesiąt krótkich biografii nieprzeciętnych ludzi – przedsiębiorców samouków, którzy często wbrew ciężkim warunkom, biedzie i bra...
17,10 zł
19,00 zł

Psychologia współczesnego menedżera. Zbuduj nowe kompetencje! Zestaw kursów doskonalących umiejętności pracy z ludźmi w biznesie

Książka przedstawia sprawdzone narzędzia zaczerpnięte od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawiają kompetencje menedżera zarządzającego zespołem ludzi. Sposób prezentacji kolejnych metod pracy został nakreś...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!