MENU

Sztuka komunikacji według Franciszka

(Miękka)
5.00  [ 5 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 64,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 32,00 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

55,04
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Sztuka komunikacji według Franciszka

Papież Franciszek od początku swojego pontyfikatu wzbudza zainteresowanie mediów i sympatię opinii publicznej. Udało mu się w ciągu kilku miesięcy dokonać rzeczy niebywałej, został Człowiekiem roku 2013 tygodnika TIME i miesięcznika środowiska LGBT The Advocate. Został też okrzyknięty „królem internetu”, gdyż liczba wyników hasła „papież Franciszek” przewyższyła liczbę „kliknięć” i wpisów w wyszukiwarkach nie tylko jego poprzedników, ale również światowych przywódców (w tym Obamy i Putina). Twitty papieża śledzi i komentuje kilkanaście milionów internautów, a internet pełen jest „memów” z Franciszkiem, i w przeważającej większości są one wyrazem sympatii do niego.

Wszystkie te zjawiska można uznać za fenomen popularności nowego papieża i sukces wizerunkowy. Na sukces ten złożyło się kilka czynników: gesty typowo wizerunkowe (np. stare buty), łatwość w nawiązywaniu bezpośrednich kontaktów („selfie” z papieżem), wykorzystanie możliwości sieci i aktywność w niej, ale przede wszystkim jego wypowiedzi. To zainteresowanie papieżem ze strony różnych środowisk, zwłaszcza tych pozostających na obrzeżach Kościoła lub poza nim, spowodował „język Franciszka”, czyli to jak, a przede wszystkim, co mówi.

Odpowiadając na to zainteresowanie, przygotowujemy do wydania publikację zawierającą zbiór wypowiedzi papieża Franciszka wygłaszanych lub publikowanych przy różnych okazjach. Dzięki nim można poddać analizie „język Franciszka”, w tym te elementy, które powodują, że w mediach świeckich pisze się, iż zmienił on „język Kościoła”. Nie mniej ważne jest badanie, czy i ewentualne w jaki sposób i na ile zmiana języka wypowiedzi papieża przekłada się na zmianę nauczania Kościoła. Innymi słowy: czy wypowiedzi papieża Franciszka to zmiana doktryny (lub choćby jej zapowiedź), czy też doktryna pozostaje niezmienna, ale zmienia się sposób komunikowania się Kościoła ze światem?

Dla wielu ludzi, zwłaszcza tych, którzy od Kościoła odeszli, nie widząc w nim miejsca dla siebie, są to pytania kluczowe. To ci drudzy, słysząc o „Kościele wyruszającym w drogę”, potrzebie prac nad „teologią kobiety”, „docieraniu do peryferii”, konieczności „dialogu ze współczesnymi mężczyznami i kobietami”, sprzeciwie wobec „ekonomii wykluczenia i nierówności społecznej, która zabija”, tak pozytywnie oceniają Franciszka. I to z nimi właśnie udało się papieżowi nawiązać dialog, dzięki realizacji w praktyce komunikacyjnej „kulturze spotkania”, której poświęcił swoje pierwsze orędzie na Światowy Dzień Środków Społecznego Przekazu.

Sądzimy, że publikacja spotka się z zainteresowaniem teologów, medioznawców i wszystkich zainteresowanych nauczaniem papieża Franciszka oraz współczesną doktryną medialną Kościoła katolickiego.

Patroni medialni:
Deon.pl Jezuici.pl KSD SDP    Tygodnik Powszechny    Niedziela Opoka TVP3 Kraków  Uniwersytet im. Kard. Stefana Wyszyńskiego

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Przedmowa(pdf)
375 KB
Fragment książki s. 108-116(pdf)
829 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Przedmowa(pdf)
375 KB
Fragment książki s. 108-116(pdf)
829 KB
Fragment książki s. 108-116(pdf)
829 KB

Inni Klienci oglądali również

27,41 zł
39,99 zł

Do trzech razy sztuka

Anna sprzedaje ubezpieczenia, jednak z całego serca nienawidzi swojego zajęcia. Pewnego dnia, za przyczyną wiarołomnego narzeczonego, jej życie osobiste wywraca się do góry nogami, sprawy zawodowe również się komplikują. Kobieta stawia ws...
116,41 zł
179,00 zł

Sztuka i architektura islamu 1250-1800

Bogato ilustrowana i znakomicie udokumentowana książka przedstawia architekturę, sztukę książki i rzemiosło artystyczne w poszczególnych regionach świata islamu od Andaluzji i Maroka, przez Afrykę Północną, Arabię, Bliski Wschód, T...
40,51 zł
50,00 zł

Sztuka usługiwania

Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, nie...
30,98 zł
39,90 zł

Sztuka mówienia NIE

Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winyCzy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi ...
79,53 zł
82,00 zł

Wydział Sztuk Pięknych na Uniwersytecie Stefana Batorego w Wilnie 1919-1939/45

Redakcja/Edited by Małgorzata GeronTłumaczenie/Translation by Krzysztof Z.CieszkowskiThe Faculty of Fine Arts of the Stefan Batory University in Wilno (1919–1939/45).Education, creativity and artistic tradition
55,14 zł
79,00 zł

Sztuka rysowania w kolorze

Naucz się rysować w kolorze. W tej książce znajdziesz niezbędne informacje techniczne, poznasz różne przybory, materiały oraz zasady komponowania dzieł z użyciem akwarel, pasteli i markerów. Rysuj w kolorze rośliny, zwierzęta i ludz...
34,02 zł
45,00 zł

Sztuka Europy Wschodniej. Tom 2

Polska – Rosja. Sztuka i historia. Tom II zawiera część artykułów z I Konferencji Polskich i rosyjskich Historyków Sztuki Polska-Rosja.?
Produkt niedostępny

Sztuka dyplomacji i komunikacji w świecie wielokulturowym

W kontaktach z przedstawicielami różnych kultur ważne jest wszystko, począwszy od siedzenia przy stole, poprzez sposób wręczania wizytówek i prezentów, aż po styl komunikowania się. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces w negocjacja...
24,16 zł
34,99 zł

Żyj według własnych zasad

Wielu z nas wciąż pamięta lata 60. ubiegłego wieku i ruch hippisowski czy – jak to pięknie nazwaliśmy – epokę dzieci kwiatów. Obecnie, w nowym pokoleniu narasta potrzeba, by zmierzyć się z przestarzałymi strukturami, zbuntować przeciwko brutalnym reali...

Recenzje (1):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Papież mistrzem komunikacji?
„Na początku było Słowo, a Słowo było u Boga, i Bogiem było Słowo” – te słowa, zamieszczone w Ewangelii wg św. Jana doskonale oddają wagę komunikacji, a dokładnie komunikacji werbalnej. Każdy z nas komunikuje się w ciągu dnia z otoczeniem, zarówno za pomocą słów, jak i gestów, mimiki twarzy, i nawet brak komunikacji jest pewnego rodzaju przekazem. Zagadnieniom związanym z komunikacją i komunikowaniem się, a szczególnie efektywności tego procesu, poświęcono tysiące opracowań naukowych, na półkach księgarni znajdziemy setki poradników dotyczących tego, w jaki sposób mówić, by nas słuchano, jak być asertywnym, jak udzielać komunikatów zwrotnych. Rodzi się zatem pytanie, dlaczego pomimo takiego zaplecza, wciąż ta komunikacja pozostawia wiele do życzenia.
Gdzie szukać wzorów? Na kim się opierać w drodze do samodoskonalenia? Jak komunikują się liderzy zdolni porwać tłumy? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć książka „Sztuka komunikacji według Franciszka. Bliżej – Prościej – Głębiej”, opublikowana nakładem wydawnictwa PWN. Autorzy: Małgorzata Laskowska oraz Krzysztof Marcyński SAC proponują nam książkę wyjątkową, świadczącą o fenomenie papieża Franciszka, nie bez przyczyny uznanego - według magazynu „Fortune” - za największego światowego przywódcę. Nie jest to książka zgłębiająca jego wiarę czy opisująca pontyfikat Franciszka, ale ukazująca, w jaki sposób papież komunikuje się z różnymi grupami społecznymi, zachowując przy tym pokorę, ale jednocześnie otwarty umysł. Tej sztuki właśnie warto się od niego uczyć, czerpiąc ze źródeł jego mądrości, spokoju i rozwagi. Dlatego też po publikację sięgnąć mogą wszyscy zainteresowani tematem komunikacji, niezależnie od sprawowanej funkcji czy … wyznania. Jej lektura wyznacza pewną drogę, którą warto kroczyć pragnąc poprawić swoje kompetencje komunikacyjne.
Autorzy zauważają, że po nowe media w komunikacji z ludźmi sięgnął już św. Jan Paweł II, choć za czasów jego pontyfikatu działania te były fragmentaryczne, na co wpływ miała też ograniczona funkcjonalność tych mediów. Ostatnie lata przyniosły gwałtowny skok technologiczny, a wykorzystanie m.in. mediów społecznościowych stało się kwestią bezdyskusyjną. Franciszek nie zawahał się przed wykorzystaniem choćby Tweetera w misji ewangelizacyjnej, a to tylko jedno z narzędzi uzupełniających przekaz telewizyjny. Papież obecny w sieci sposobem na szerzenie wiary? To, co kiedyś mogło budzić zdziwienie, dziś wydaje się oczywiste, wszak nowe czasy wymagają nowych sposobów mówienia o Bogu i wartościach. A papież Franciszek doskonale wie, jak to robić, dlatego też możemy jedynie uczyć się od niego, podziwiając zarówno elastyczność, jak i klarowność przekazu i użycie języka dostosowanego do odbiorców.
Lektura książki „Sztuka komunikacji według Franciszka” otwiera nas na wiele kwestii związanych z komunikacją, nie tylko obejmujących techniczny sposób jego przekazu, ale również jego treść i formę. Z publikacji wyłania się postać papieża – lidera, doskonałego retoryka, ba, nawet mówcy motywacyjnego, z którego możemy czerpać przykład.

Ocena: