MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Urzędnicy, biznesmeni, artyści - Outlet

(Miękka)

Analiza sektora kultury w krajach Azji Wschodniej i w Indiach

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Urzędnicy, biznesmeni, artyści - Outlet

Nowatorskie i oryginalne ujęcie problematyki sektora kultury we współczesnej Azji w perspektywie kontaktów Instytutu Adama Mickiewicza ze strategicznymi krajami tego kontynentu: Chinami, Republiką Korei, Japonią, Indiami oraz Hongkongiem, Singapurem, Makau i Tajwanem. Każdy z autorów prezentuje nieco inne spojrzenie na temat badań. Jest to wynikiem specyfiki branży kulturalnej w omawianych państwach oraz ogromnych różnic politycznych, ekonomicznych, społecznych i historycznych między nimi. Sektor kultury w Azji ciekawi Polaków coraz bardziej, jednak istniejące publikacje z reguły nie obejmują wiedzy o współczesnej kulturze i jedynie w niewielkim stopniu mogą przygotować twórców, menedżerów oraz przedstawicieli instytucji i organizacji kulturalnych do rozszerzania i pogłębiania polskiej obecności w Azji. Niniejsza książka ma służyć przede wszystkim temu celowi.

Autorami tekstów są członkowie zespołu Projektu Azja, realizowanego w Instytucie Adama Mickiewicza. Dzięki kierunkowemu wykształceniu i wieloletniemu doświadczeniu codziennej współpracy z lokalnymi partnerami zdobyli unikalną wiedzę i kompetencje, które – poparte naukowymi opracowaniami i źródłami branżowymi – pozwoliły zaprezentować Czytelnikom publikację wyjątkową. Zawarte w niej teksty stanowią dogłębne studium sektorów kultury i aspektów współpracy kulturalnej z krajami Azji, celem zaś jest przede wszystkim możliwie obiektywna charakterystyka oraz próba ukazania czynników i uwarunkowań specyficznych dla danego kraju czy regionu.

Książkę polecamy zarówno analitykom, jak i praktykom kultury, zainteresowanym Azją i wiążącym z tym regionem swoje plany zawodowe. Zachęcamy też do sięgnięcia po nią wszystkich, których Azja i kultury azjatyckie intrygują.

Współwydawcą książki jest Instytut Adama Mickiewicza
www.iam.pl
www.asia.culture.pl
academia

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!