Wiedźmin - poradnik do gry
Szczegółowy opis przejścia, dokładne mapy, wyszczególnione zadania poboczne, lista recept alchemicznych. Poradnik jest na bieżąco aktualizowany oraz dodawane są do niego kolejne części.
Wiedźmin - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. *** Wybory i ich konsekwencjeZadania główne (1) (Rozdział 1)Zadania poboczne (1) (Rozdział 1)SPIS ZADAŃM5: Obrzeża Wyzimy (Mapa)Zadania poboczne (2) (Rozdział 3)*** Zestaw porad ogólnychZadania główne (2) (Rozdział 1)Zadania poboczne (1) (Rozdział 3)M6: Krypta na Podgrodziu (Mapa)
Informacja o grze
Wiedźmin to wyprodukowana przez polskie studio CD Projekt RED gra action-RPG osadzona w realiach świata fantasy wykreowanego przez Andrzeja Sapkowskiego. Gracze kierują poczynaniami Geralta z Rivii - tytułowego wiedźmina broniącego ludzi przed potworami, a w trakcie zabawy mają okazję odwiedzić wiele miejsc znanych z kart powieści. Tytuł odznacza się atrakcyjną oprawą wizualną, wciągającą fabułą oraz ciekawymi rozwiązaniami w mechanice rozgrywki.
Gra The Witcher, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8054-325-6
- EAN: 5907610728582,59076
- Liczba stron: 283
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wprowadzenie
-*** Zestaw porad ogólnych
-*** Wybory i ich konsekwencje
-SPIS ZADAŃ
-Prolog
-Dziedziniec Kaer Morhen (1)
-Dziedziniec Kaer Morhen (2)
-Wnętrze Kaer Morhen
-Laboratorium Wiedźminów
-Droga do Laboratorium
-Walka z przerazą
-Opuszczamy Kaer Morhen
-Wnętrze Kaer Morhen - piętro
-Rozdział 1 - Wprowadzenie
-Mapa
-M5: Obrzeża Wyzimy
-M6: Krypta na Podgrodziu
-Rozdział 1
-Zadania główne (1)
-Zadania główne (2)
-Zadania poboczne (1)
-Zadania poboczne (2)
-Istotne postacie
-Rozdział 2 - Wprowadzenie
-Mapa
-M7: Kanały
-M8: Wyzima Klasztorna
-M9: Grobla
-M10: Las na Bagnach
-M11: Jaskinia na Bagnach
-M12: Cmentarz Miejski
-M13: Krypta na Cmentarzu
-Rozdział 2
-Wyjaśnienie śledztwa
-Zadania główne (1)
-Zadania główne (2)
-Zadania główne (3)
-Zadania główne (4)
-Zadania poboczne (1)
-Zadania poboczne (2)
-Zadania poboczne (3)
-Zadania poboczne (4)
-Zadania poboczne (5)
-Zadania poboczne (6)
-Istotne postacie
-Rozdział 3 - Wprowadzenie
-Mapa
-M14: Wyzima Handlowa
-M15: Wyzima Klasztorna
-M16: Kanały
-M17: Kryjówka Salamandry
-M18: Krypta Lwiogłowego Pająka
-M19: Grobla
-M20: Las na Bagnach
-M21: Jaskinia na Bagnach
-M22: Cmentarz Miejski
-M23: Krypta na Cmentarzu
-M24: Baza Salamandry
-M25: Leże Kikimor
-Rozdział 3
-Zadania główne (1)
-Zadania główne (2)
-Zadania główne (3)
-Zadania główne (4)
-Zadania główne (5)
-Zadania poboczne (1)
-Zadania poboczne (2)
-Zadania poboczne (3)
-Zadania poboczne (4)
-Istotne postacie
-Rozdział 4 - Wprowadzenie
-Mapa
-M26: Brzeg
-M27: Krypta na Brzegu
-M28: Pola
-M29: Krypta na Polach
-M30: Wioska
-M31: Wyspa Rybitw
-Rozdział 4
-Zadania główne (1)
-Zadania główne (2)
-Zadania główne (3)
-Zadania główne (4)
-Zadania poboczne (1)
-Zadania poboczne (2)
-Zadania poboczne (3)
-Istotne postacie
-Rozdział 5 - Wprowadzenie
-Mapa
-M32: Zamek
-M33: Stara Wyzima
-M34: Cmentarz na bagnach
-M35: Krypta Kruka
-M36: Krypta Strzygi
-M37: Stare Dworzyszcze
-M38: Katakumby
-M39: Starożytne krypty
-Rozdział 5
-Zadania główne (1)
-Zadania główne (2)
-Zadania główne (3)
-Zadania główne (4)
-Zadania główne (5)
-Zadania poboczne (1)
-Zadania poboczne (2)
-Istotne postacie
-Epilog - Wprowadzenie
-Mapa
-M40: Wyzima klasztorna
-M41: Siedlisko Zeugla
-M42: Lodowe Pustkowia
-Epilog
-Zadania główne (1)
-Zadania główne (2)
-*** Pięści, kościany poker i picie
-*** Księgi i zwoje - cz. 1 (A-N)
-*** Księgi i zwoje - cz. 2 (O-P)
-*** Księgi i zwoje - cz. 3 (R-Z)
-*** Alchemia
-*** Broń zwykła
-*** Broń wiedźmińska
-*** Ulepszenia broni
-*** Zbroje Geralta
-*** Lokalizacja meteorytów i run
-*** Cennik pozostałych przedmiotów