MENU

Wpływ marketingu sensorycznego na konsumenta

(Książka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 267,80 zł
Najniższa cena z 30 dni: 267,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

241,02
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Wpływ marketingu sensorycznego na konsumenta

Książka ta została napisana w ramach pracy magisterskiej. Ludzie mają pięć zmysłów: słuch, wzrok, smak, dotyk i węch. Zmysły te wpływają na nasze decyzje, a od kilku lat marketing sensoryczny jest wykorzystywany przez sprzedawców detalicznych, aby pomóc nam w podejmowaniu decyzji zakupowych. Poprzez badanie źródeł akademickich i profesjonalnych oraz badanie terenowe. Zobaczymy, jak wpłynie to na zaufanie konsumentów do marek, które stosują marketing sensoryczny.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

55,24 zł
65,00 zł

Wpływ informatyzacji na system prawa

Publikacja zawiera teksty odnoszące się do szeroko pojmowanej problematyki informatyzacji i jej wpływu na kształt prawa. Problemy te ukazane zostały, począwszy od prawa rzymskiego, poprzez prawo globalne, aż do prawa nowych technologii. Autorzy skupili...
29,13 zł
39,90 zł

Wpływ globalizacji i Wspólnej Polityki Rolnej na zróżnicowanie cen na rynkach surowców rolnych w Polsce

Autor podjął się w pracy identyfikacji czynników, które wpływają na kształtowanie się cen skupu surowców rolnych w Polsce. Przedstawił czynniki związane z procesami globalizacji i Wspólną Polityką Rolną oraz czynniki związan...
51,30 zł
57,00 zł

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących.

Witaj w świecie fascynujących danych!Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarze...
90,59 zł
100,66 zł

Stop Starvation Marketing

Get ready to embark on a journey through twenty-three power moves that will help you grow a successful healthcare, biotech, or IT company. With practical tips and real-world success stories, Stop Starvation Marketing is a must-read for tech...
334,24 zł
371,38 zł

WPŁYW DOSTOSOWANIA NA OSIĄGNIĘCIA AKADEMICKIE

Słowo "dostosowanie" weszło do powszechnego użycia w psychologii w latach trzydziestych XX wieku i uzyskało silne poparcie w klasycznej książce Lawrence'a Shaffera, psychologii dostosowania, która ukazała się w 1936 roku. Wraz z upowszechnieniem się ps...
346,73 zł
385,26 zł

Strategic Marketing Management, 9th Edition

Strategic Marketing Management (9th Edition) outlines the essentials of marketing theory and offers a structured approach to identifying, understanding, and solving marketing problems. This book presents a comprehensive framework for develo...
283,84 zł
315,38 zł

Wpływ edukacji kolonialnej w północnej Nigerii

Artykuł ten wskazuje na rolę edukacji kolonialnej w powstawaniu rozłamu społecznego między wykształconymi na Zachodzie elitami a większością mieszkańców północnej Nigerii, którzy byli wykształceni islamsko. W pracy tej zbadano, że indukowany przez Bryt...
88,11 zł
99,00 zł

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social me...
60,04 zł
76,00 zł

Imigracja zarobkowa i jej wpływ na rynek pracy

Migracje międzynarodowe niosą szereg konsekwencji dla państwa przyjmującego, a jednym z obszarów odczuwających skutki napływu obcokrajowców jest rynek pracy. W świetle ograniczonej skuteczności działań ukierunkowanych na zapewnianie r&oac...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!