MENU

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.

Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

53,67 zł
72,45 zł

Problemy prawne w stosunkach polsko-niemieckich u progu XXI wieku

W książce poddano analizie najważniejsze problemy w stosunkach polsko-niemieckich niemal dwadzieścia lat po zawarciu traktatów: dwa plus cztery, o zjednoczeniu Niemiec, o potwierdzeniu granicy pomiędzy Polską a Niemcami oraz o dobrosąsiedzkich s...
41,20 zł
57,00 zł

Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników

Monografia jest książką habilitacyjną przedstawiającą dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie kształcenia. Tymczasem autorka dowodzi, że jest on nie tylko kontynua...
35,00 zł
47,25 zł

Problem metafizyki

W niniejszej książce Ewa Borowska podjęła się rekonstrukcji Heideggerowskiej wykładni siedmiu podstawowych stanowisk filozoficznych. Rekonstrukcja dokonana została na podstawie wypowiedzi filozofa rozsianych w różnych pismach, także niedostępnyc...
22,18 zł
29,95 zł

Nierówne koalicje Liderzy miejscy w poszukiwaniu nowego modelu zarządzania rozwojem

Autorzy analizują uwarunkowania lokalnego rozwoju ekonomicznego. Ukazują znaczącą rolę czynników politycznych i społecznych. Opisują zastosowanie metody stymulacji rozwoju bazującej na wzajemnym oddziaływaniu przywództwa politycznego i lo...
42,77 zł
69,00 zł

Marketing Mody

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalne...
218,44 zł
252,00 zł

Wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania zgodnie z normą ISO/IEC 22301:2020

Organizacje, szczególnie w ostatnich latach, coraz częściej dostrzegają potrzebę zapewnienia ciągłości działania w swoich strukturach. Jednak pojedyncze działania w tym obszarze okazują się nieskuteczne lub ich skuteczność nie jest trwała, dlate...
63,20 zł
79,00 zł

Psychologia negocjacji Między nauką a praktyką zarządzania

Książka pt. "Psychologia negocjacji: między nauką a praktyką zarządzania" jest skierowana do szerokiego grona odbiorców i ma na celu ukazanie oraz upowszechnienie osiągnięć psychologii w obszarze negocjacji. Często wiedza z...
21,78 zł
29,40 zł

Metody zarządzania wartością publiczną

Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest stosowanie odpowiednich narzędzi. Podstawową ich typol...
63,17 zł

AUTOPILOT MARKETING PLAYBOOK

Have you ever thought you'd be further along in your business than you are today? Sadly, 80% of businesses either struggle or fail. Nobody wants that! But if you do what they do, you'll get what they get.  He...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!