Wykorzystanie GPS w działalności turystycznej w Barcelonie
W tym badaniu analizowane jest wykorzystanie GPS na rynku turystycznym Barcelony. Celem badań jest uzyskanie jasnego wglądu w rynek działań GPS w Barcelonie, aby móc opracować kombinacje rynków produktów (PMC). Trudności w zrozumieniu rynku wynikają z ogromnej różnorodności typów odwiedzających Barcelonę oraz ich potrzeb i pragnień. Zjawisko sezonowości tworzy dynamiczny ruch turystyczny i obejmuje wiele różnych segmentów rynku w ciągu roku. Połączenie ukierunkowania zarówno na rynek krajowy mieszkańców Barcelony, jak i na inne rynki (międzynarodowe) może być przydatne w zwalczaniu problemu sezonowości. Potencjalne rynki działalności GPS w Barcelonie obejmują wiele typów turystów. Dlatego też zalecane PMC obejmują szeroką gamę pakietów dla różnych zidentyfikowanych rynków. Każdy rynek wymaga innego podejścia, ponieważ pociągają go różne aspekty, od całodniowych pakietów, w tym sal konferencyjnych i zakwaterowania, po mniejszą aktywność GPS i kombinacje kolacji. Można stwierdzić, że wykorzystanie GPS do celów turystycznych w Barcelonie jest z pewnością sposobem na odróżnienie się od innych dostawców usług turystycznych.