MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Wystąpienia publiczne - Outlet

(Miękka)

Trening dla menedżerów, polityków i ekspertów PR

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Wystąpienia publiczne - Outlet

Czy jesteś wiarygodny?
Czy odczuwasz dyskomfort – a nawet strach – kiedy masz wystąpić przed grupą ludzi? Czy masz problemy ze sprawnym przekazywaniem komunikatów? Czy ludzie słuchają, kiedy do nich mówisz, czy raczej nie są w stanie skupić się na twoich słowach?
Efektywna komunikacja odgrywa bardzo ważną rolę w biznesie i w życiu codziennym. Najlepsi komunikatorzy docierają nie tylko do naszych umysłów, ale także do naszych serc. Zdobywają nasze zaufanie. Realizując program Berta Deckera, opisany w niniejszej książce, możesz się nauczyć wywierać wrażenie na słuchaczach i wpływać na nich.
W przejrzanym i zaktualizowanym wydaniu książki, Bert Decker przekłada swoje ogromne doświadczenie na nowatorskie podejście do wystąpień publicznych, podając przykłady ćwiczeń, które każdy może wykonywać we własnym zakresie. Autor uzupełnił także znane z pierwszego wydania metody behawioralne, opisując potężne narzędzie do porządkowania treści wystąpień. Z tego podręcznika możesz się nauczyć szybkiego tworzenia konkretnych, zorientowanych na słuchacza komunikatów. Poświęć kilka wieczorów na lekturę tej książki, a dowiesz się, jak zdobywać zaufanie ludzi, będące podstawą skutecznej komunikacji w każdych okolicznościach.
Dowiesz się:
• jak pokonać tremę;
• jak sprawić, by twój głos brzmiał dynamicznie;
• dlaczego kontakt wzrokowy pomaga w zdobywaniu zaufania;
• kiedy i jak podkreślić treść przekazu za pomocą humoru;
• jak skutecznie wyeliminować wtrącenia typu „hmm” i „eee”;
• jak szybko uporządkować myśli i przekształcić je w spójny komunikat;
• jak przejść od przekazywania informacji do wywierania wpływu;
• jak wywierać wpływ, pozostając sobą – niezależnie od tego, czy przemawiasz do jednej, czy do stu osób;
• jak w ośmiu krokach przekształcić swoje nawyki komunikacyjne.

O AUTORZE
BERT DECKER jest założycielem i prezesem firmy Decker Communications, Inc. W ciągu ponad 25 lat przeszkolił wraz ze swoimi współpracownikami setki tysięcy dyrektorów, menedżerów i sprzedawców, przekształcając ich w skutecznych mówców. Klientami jego firmy są takie korporacje jak AT&T, Charles Schwab & Co., HP, Pfizer, State Farm Insurance, Wells Fargo i wiele innych. Obecnie Decker poświęca dużo czasu na wygłaszanie wykładów dla członków stowarzyszeń i korporacji w całym kraju. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Yale, był dyrektorem National Speakers Association oraz jest przewodniczącym komisji doradczej Armii Zbawienia w San Francisco. Mieszka z żoną w San Francisco.

OPINIE
To porywająca lektura, przyjemna i pożyteczna dla każdego, kto z racji powinności zawodowych lub społecznych zabiera głos publicznie. Życiowe ujęcie tematu, znamienne przykłady wystąpień publicznych, liczne cytaty z klasyki stają się prawdziwą inspiracją dla czytelnika. Polecam tę książkę szczególnie tym, którzy spoczęli na lurach.
- Marzena Raźniewska-Półkoszek, dyrektor generalny i trener BOMIS-u

Cierpliwość i profesjonalizm Berta Deckera pozwoliły mi tworzyć komunikaty płynące z serca i zawierające konkretną wizję rozwoju organizacji. Pomógł mi pozbyć się nawyku czytania wystąpień z kartki, dzięki czemu zacząłem odczuwać przyjemność z występowania przed publicznością.
– Phil Harriman, prezes organizacji Million Dollar Round Table

Profesjonalni menedżerowie muszą umieć skutecznie komunikować się z ludźmi. Zasady i spostrzeżenia zawarte w książce Deckera są wyjątkowe. Stosuję je każdego dnia.
– Bob Geren, menedżer drużyny Oakland Athletics

Myślę, że metoda Deckera zastosowana w Siemensie pozwoliła nam szybko przekształcać myśli w komunikaty przeznaczone dla konkretnego odbiorcy. Dziś mamy spójny schemat komunikacji. Wszystko zaczyna się od odpowiedniego punktu widzenia. Dzięki schematowi każdy wie, co musi być zrobione i dlaczego. Kiedy wprowadziliśmy to niezwykłe narzędzie do naszego normalnego procesu komunikacji, ludzie zareagowali bardzo pozytywnie. Stanowi ono odpowiedź na typowe pytania: Co? Dlaczego? Co mi to da?
– Susan S

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!