Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Zakupy na obcasach(Miękka)

Sekrety kobiecych motywacji

Tytuł oryginalny: Inside Her Pretty Little Head.

4.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: zakupy kobieta motywacja

Zakupy na obcasach

Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!
Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.

Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli „całym mózgiem”. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.

Co pociąga kobiety i co do nich przemawia?
Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego?
Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata.
Czas na marketing skierowany do kobiet!

Kobiety podejmują dzisiaj decyzje o zakupie 66% wszystkich kupowanych komputerów oraz 60% wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80% zakupów artykułów remontowo-budowlanych oraz 89% nowo otwieranych rachunków bankowych.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301168582
  • EAN: 978830116858201
  • Liczba stron: 320
  • Wymiary: 14.3x20.5cm
  • Waga: 0.38kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Wstęp
650.0 KB

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i po...

Zakupy po polsku

Każdy z nas występuje w życiu w wielu rolach, w tym - bodaj czy nie najczęściej - w roli konsumenta. Kupując towary czy usługi, zwłaszcza te wykraczające poza zakupy bieżące, codzienne, powinniśmy mieć świadomość praw jakimi w tych transakcjach dysponu...

Zakupy na obcasach

Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie. Męskość to myślenie analityczne, s...

Samochodzk Franek Na zakupy

Poczytaj o sympatycznym czerwonym samochodziku i jego przyjaciołach. Dowiedz się, o czym Franek napisał książkę i jak ją wydał, a także jak poradził sobie z zakupami w centrum handlowym. W książeczce, oprócz historyjki do czytania, znajdziesz za...

Wieś jako przedmiot badań naukowych na początku XXI wieku

Wieś zmienia się, ewoluuje. Co znaczy dzisiaj, na początku XXI wieku? Zastanawia się nad tym kilkanaście osób, znakomitych znawców problemu, przedstawicieli różnych dyscyplin: antropologii kulturowej, architektury, demografii, ekon...

Kicia Kocia i Nunuś Idziemy na zakupy!

Kicia Kocia i Nunuś samodzielnie robią zakupy. Nunuś jest bardzo podekscytowany! Trzeba zapamiętać, co się chce kupić – potrzebne są jajka, mleko, jabłka i mydło. Nunuś o wszystkim pamięta i dzielnie pomaga Kici Koci.

Spot idzie na zakupy

Brytyjska seria książek o przygodach pieska Spota to klasyka literatury dziecięcej. Spot uwielbia pomagać mamie w sklepie. Razem chodzą po sklepie i kupują różne rzeczy. Ciekawe, co dzisiaj wybiorą?

Pewny start Instrukcje zachowań Zakupy

Publikacja zawiera instrukcje w formie tekstu łatwego do czytania oraz zdjęcia przedstawiające krok po kroku czynności związane z zakupami: wybór sklepu, wybieranie produktów, płacenie.Treści zawarte w książeczce - instrukcje oraz z...

Cukrzyca na obcasach

Poradnik cukrzycowy dla kobiet napisany prosto i bez nadęcia. Bez straszenia i kolorowania. O cukrzycy takiej, jaka ona jest. O tym jak sobie z nią radzić i nie dać się zwariować. Jeśli sięgasz po tę książkę to znaczy, że masz problem z ...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Oto książka, która zalała mnie falą optymizmu, a w gronie znajomych płci męskiej wywołała prawdziwe poruszenie. Bo jest kobieca, bo jest mądra i jest inspirująca. Ujawnia wiele interesujących faktów, o których nie miałam nigdy pojęcia i które sprawiają, że lepiej rozumiem siebie i swój kochany mózg.

Już choćby dlatego warto po nią sięgnąć.

Jane Cunningham i Philippa Roberts stworzyły pracę poświęconą kobietom, ale - wbrew pozorom - nie tylko do nich jest ona skierowana. Pierwsze rozdziały powinny zainteresować wszystkich, którzy choć trochę interesują się człowiekiem, rozumem, płciowością. Zanim autorki przechodzą do tematu właściwego ("zakupy na obcasach") przywołują sporo ciekawych teorii naukowych, dotyczących różnic między kobiecym i męskim rozumowaniem, między kobiecym i męskim mózgiem. To ważne, bo dzięki tak wyszczególnionym różnicom czytelnik lepiej zrozumie zarówno cel tej publikacji, jak i to, na czym Cunningham i Roberts skupiają uwagę w kolejnych rozdziałach.

Dlaczego postała w ogóle taka książka? Badania wykazały, że kobiety "inicjują niemal wszystkie zakupy dóbr konsumpcyjnych (...), podejmują decyzje o zakupie 66% wszystkich kupowanych komputerów oraz 60% wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80% zakupów remontowo-budowlanych oraz 89% nowo otwieranych rachunków bankowych." Co to oznacza? Że to do nich powinno kierować się reklamy, że to ich uwagę powinno się przyciągać. Najwyraźniej spece od marketingu i szefowie agencji kreatywnych niewiele na ten temat wiedzą, bowiem autorki postanowiły ich uświadomić i zmienić coś w podejściu do kobiet-pracowników firm oraz kobiet-konsumentek.

Styl, w jakim napisana jest książka, nie należy do najbardziej przyjaznych - choć autorki przytaczają zabawne anegdoty i bardzo wyraziste przykłady, ich wywody trącą nieco dydaktyzmem. Specyfiką tego typu publikacji jest oczywiście pewna szablonowość i naukowość, ale znam wiele poradników i książek popularnonaukowych, które wychodzą poza schematy, pochłaniają, uczą bawiąc i bawią ucząc. Zabrakło mi w 'Zakupach na obcasach' pewnej lekkości i odsunięcia na bok powagi tematu. To jedyny, ale za to całkiem spory zarzut, jaki mogę wystosować wobec tej pozycji.

Obowiązkowymi odbiorcami książki Cunningham i Roberts są oczywiście wszyscy ci, którzy zajmują się biznesem, reklamą, PR-em, copywritingiem, szkoleniami czy nawet dziennikarstwem (dla nich mój zarzut z pewnością okaże się śmieszny, bo czego innego będą w 'Zakupach...' szukali). Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, iż publikacja ta zahacza o taką tematykę, że przyciągnie uwagę wszystkich konsumentek. Dlaczego? Bo powinny one wiedzieć, jakim chwytom i manipulacjom są poddawane. Książka pozwoli im zrozumieć siebie, swoje motywacje i relacje, jakie zawiązują z innymi. Każdy ciekawy świata znajdzie w tej pozycji coś dla siebie - i tyczy się to zarówno kobiet, jak i mężczyzn.

Polecam tę książkę tym, którzy lubią wiedzieć więcej. Tym, którzy drążą. Tym, którzy lubią rozumieć świat, lubią rozumieć siebie. Gwarantuję, że ogrom ciekawostek i danych, jakie znajdziecie w tej publikacji, pozostanie Wam w głowach na długo. Bo takie rzeczy aż chce się wiedzieć!

Ocena: