Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU


Zarządzanie marketingowo-logistyczne(Miękka)

Kontekst zrównoważonego rozwoju

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
47,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,80 zł
Stan magazynowy: Średnia ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
GRATIS!
Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.

Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.

Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze).
Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 108-109.pdf(pdf)
72 KB
Strony 64-65.pdf(pdf)
79 KB
Strony 36-37.pdf(pdf)
75 KB
Strony 124-125.pdf(pdf)
57 KB

Adam Sadowski

Dr. hab. - profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Logistyki, doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Do głównych obszarów jego zainteresowań naukowych należą teoria logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw, logistyka zwrotna i zrównoważone zarządzanie łańcuchami dostaw. Aktualnie w pracach badawczych koncentruje się na kwestiach wpływu zmian technologicznych na cyfryzację zarządzania łańcuchami dostaw.

Marzena Kramarz

Dr hab. – profesor Politechniki Śląskiej w Instytucie Zarządzania Administracji i Logistyki na Wydziale Organizacji i Zarządzania. Autorka książek z obszaru logistyki stosowanej, logistycznej obsługi klienta oraz sieci dystrybucji, a także artykułów z zakresu logistyki w tym zwłaszcza zarządzania łańcuchem i siecią dostaw. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół projektowania sieci i łańcuchów dostaw, logistycznej obsługi klienta, skuteczności organizacji kooperujących w sieciach.

Sabina Kauf

Dr hab. – profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Opolskiego, doktor habilitowany nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, kierownik Zakładu Logistyki i Marketingu, obecnie prodziekan ds. nauki i współpracy z zagranicą tej uczelni. Swoje zainteresowania naukowe skupia na marketingu i logistyce, wykorzystaniu badań rynkowych w logistyce oraz układach przestrzennych. W ostatnich latach wiele uwagi poświęca problematyce zastosowania koncepcji logistyki i łańcucha dostaw w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi.

Inni Klienci oglądali również

Zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ICT

NAJLEPSZA PUBLIKACJA EKONOMICZNA 2014 Najlepsza Publikacja Ekonomiczna 2014 roku na Targach W...

Zarządzanie międzynarodowe

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego...

Odkryć zarządzanie Wybrane koncepcje

Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedżerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu, zdobywanych w pracy oraz podczas studiów i szkoleń. Wbrew t...

Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach zmienności i otoczenia

Turbulentne zmiany dokonujące się w dzisiejszym otoczeniu, czasem określane mianem rewolucji cywilizacyjnej osiągają coraz większą skalę i prowadzą do głębokich przemian gospodarczych, społecznych i politycznych. W takich warunkach zarządzanie przedsię...

Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje...

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.

Zarządzanie bankiem

Celem niniejszej książki jest przedstawienie wybranych zagadnień zarządzania bankiem, przede wszystkim bankiem uniwersalnym, traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo - instytucja zaufania publicznego, której działalność opiera się na środkac...

Zarządzanie ryzykiem

Nowe wydanie podręcznika, w którym w sposób kompleksowy przedstawione są główne zagadnienia teoretyczne i praktyczne w zakresie analizy i zarządzania ryzykiem. Autorzy omówili główne rodzaje ryzyka finansowego oraz proces zarządzania ryzykiem. Us...

Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw

Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzy...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!