Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Zarządzanie marketingowo-logistyczne(eBook)

Kontekst zrównoważonego rozwoju

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Adam Sadowski, Marzena Kramarz, Sabina Kauf

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    ??Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia. _pl_PL??

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 59,00 zł
41,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,70 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.

Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.

Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze).

Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie 7
ROZDZIAŁ 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski) 13
	1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania 13
	1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju 18
	1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju 21
ROZDZIAŁ 2. W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf ) 27
	2.1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu 27
	2.2. Marketing 3.0 jako wyraz „uspołecznienia” gospodarki 36
	2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów 47
ROZDZIAŁ 3. Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz) 55
	3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi 55
	3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw 64
	3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki 79
ROZDZIAŁ 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem – współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz) 85
	4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki 85
	4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem 93
	4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw 102
	4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju 109
ROZDZIAŁ 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju – próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski) 115
	5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 115
	5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 120
	5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 127
Podsumowanie 135
Bibliografia 137
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Adam Sadowski

Dr. hab. - profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Logistyki, doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Do głównych obszarów jego zainteresowań naukowych należą teoria logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw, logistyka zwrotna i zrównoważone zarządzanie łańcuchami dostaw. Aktualnie w pracach badawczych koncentruje się na kwestiach wpływu zmian technologicznych na cyfryzację zarządzania łańcuchami dostaw.

Marzena Kramarz

Dr hab. – profesor Politechniki Śląskiej w Instytucie Zarządzania Administracji i Logistyki na Wydziale Organizacji i Zarządzania. Autorka książek z obszaru logistyki stosowanej, logistycznej obsługi klienta oraz sieci dystrybucji, a także artykułów z zakresu logistyki w tym zwłaszcza zarządzania łańcuchem i siecią dostaw. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół projektowania sieci i łańcuchów dostaw, logistycznej obsługi klienta, skuteczności organizacji kooperujących w sieciach.

Sabina Kauf

Dr hab. – profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Opolskiego, doktor habilitowany nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, kierownik Zakładu Logistyki i Marketingu, obecnie prodziekan ds. nauki i współpracy z zagranicą tej uczelni. Swoje zainteresowania naukowe skupia na marketingu i logistyce, wykorzystaniu badań rynkowych w logistyce oraz układach przestrzennych. W ostatnich latach wiele uwagi poświęca problematyce zastosowania koncepcji logistyki i łańcucha dostaw w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi.

69,00 zł

Marketing usług logistycznych

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługac...

Elastyczne zarządzanie czasem

Nie masz na nic czasu? Pracujesz po godzinach i często zabierasz pracę do domu? Kończysz dni z poczuciem, że niewiele udało ci się zrobić? Masz tyle na głowie, że nie wiesz, od czego zacząć, i w rezultacie odkładasz zadania na później? Poznaj sp...
79,00 zł

Zarządzanie instytucjami kredytowymi. Wydanie 2

Instytucje kredytowe to podmioty o specyficznym zakresie i modelu działania, których cele i stosowane praktyki biznesowe przynajmniej częściowo muszą respektować rolę, jaką przypisano im w gospodarce. To także podmioty o skomplikowanej strukturz...

Samo Sedno - Zarządzanie projektami krok po kroku

Zdobądź wiedzę, dzięki której każdy twój projekt będzie efektywny! Dowiedz się, jak dobierać sposób działania specjalnie do swoich potrzeb. Poznaj wypróbowane sposoby na skuteczne wyznaczanie celów, zarządzanie czasem...

Samo Sedno - Zarządzanie stresem, czyli jak sobie radzić w trudnych sytuacjach

Wszystkim się wydaje, że wiedzą, czym jest stres, i że z łatwością potrafią go rozpoznać. Tymczasem objawy stresu bywają różne i wcale nie takie oczywiste – wśród najczęstszych wymienia się: nadmierną agresję, zobojętnienie, brak pe...
59,00 zł

Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań

Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w ko...
22,45 zł

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą treścią książki są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodaj...
2,00 zł

BEZPIECZEŃSTWO ENERGETYCZNE POZNAŃ 2014 RYNKI SUROWCÓW I ENERGII - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ t.1. - Marzena Frankowska KONCEPCJA GMINNEGO SYSTEMU ENERGETYKI ROZPROSZONEJ W UJĘCIU LOGISTYCZNYM – AUTARKIA CZY BEZPIECZEŃSTWO?

Wyniki badań naukowych, które przedostają się do dyskursu publicznego na temat bezpieczeństwa energetycznego, przedstawiane są selektywnie w zależności od koniunkturalnych potrzeb. Nierzadko prezentowane fragmentarycznie, bez kontekstu, w jakim ...
42,00 zł

Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji

Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!