Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Zarządzanie marketingowo-logistyczne(eBook)

Kontekst zrównoważonego rozwoju

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Autor: Adam Sadowski, Marzena Kramarz, Sabina Kauf

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 59,00 zł
41,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 17,70 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.

Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.

Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze).

Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie 7
ROZDZIAŁ 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski) 13
	1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania 13
	1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju 18
	1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju 21
ROZDZIAŁ 2. W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf ) 27
	2.1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu 27
	2.2. Marketing 3.0 jako wyraz „uspołecznienia” gospodarki 36
	2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów 47
ROZDZIAŁ 3. Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz) 55
	3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi 55
	3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw 64
	3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki 79
ROZDZIAŁ 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem – współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz) 85
	4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki 85
	4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem 93
	4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw 102
	4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju 109
ROZDZIAŁ 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju – próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski) 115
	5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 115
	5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 120
	5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 127
Podsumowanie 135
Bibliografia 137
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Adam Sadowski

Dr. hab. - profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Logistyki, doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Do głównych obszarów jego zainteresowań naukowych należą teoria logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw, logistyka zwrotna i zrównoważone zarządzanie łańcuchami dostaw. Aktualnie w pracach badawczych koncentruje się na kwestiach wpływu zmian technologicznych na cyfryzację zarządzania łańcuchami dostaw.

Marzena Kramarz

Dr hab. – profesor Politechniki Śląskiej w Instytucie Zarządzania Administracji i Logistyki na Wydziale Organizacji i Zarządzania. Autorka książek z obszaru logistyki stosowanej, logistycznej obsługi klienta oraz sieci dystrybucji, a także artykułów z zakresu logistyki w tym zwłaszcza zarządzania łańcuchem i siecią dostaw. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół projektowania sieci i łańcuchów dostaw, logistycznej obsługi klienta, skuteczności organizacji kooperujących w sieciach.

Sabina Kauf

Dr hab. – profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Opolskiego, doktor habilitowany nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, kierownik Zakładu Logistyki i Marketingu, obecnie prodziekan ds. nauki i współpracy z zagranicą tej uczelni. Swoje zainteresowania naukowe skupia na marketingu i logistyce, wykorzystaniu badań rynkowych w logistyce oraz układach przestrzennych. W ostatnich latach wiele uwagi poświęca problematyce zastosowania koncepcji logistyki i łańcucha dostaw w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi.

6,00 zł

Rozwój zarządzania międzynarodowego w warunkach postępującej globalizacji - Zarządzanie pracownikami wiedzy we współczesnych przedsiębiorstwach

Globalizacja jest procesem skomplikowanym, złożonym o charakterze obiektywnym. Termin „globalizacja” jest różnorodnie definiowany. Pomijając całe spektrum znaczeń, można zdecydowanie stwierdzić, że globalizacja jest jednym z najważni...
21,00 zł

Zarządzanie kompetencjami kobiet w Policji

Dobrze się stało, że problematyka udziału miejsca kobiet w Policji stała się przedmiotem szeroko zakrojonej debaty naukowej. Należy również podkreślić na wstępie, że podejmowana w niniejszych opracowaniach tematyka jest w niedostatecznym stopniu...
7,00 zł

Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. Wybrane zagadnienia - Rozdział 2. Podstawowe funkcje zarządzania

W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających na zarządzających organizacjami poszukiwanie rozwiązań w zakresie przewagi konkurencyjnej. Podręcznik składa...
3,00 zł

Bzpieczeństwo z perspektywy środowiski i obszarów t. 1. - ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE JAKO PERSPEKTYWA BEZPIECZEŃSTWA

XXI wiek charakteryzuje się dużą dynamiką zachodzących zmian. Rozwój nowoczesnych technologii i wzrost znaczenia teleinformatyki spowodowały, że w życiu codziennym coraz trudniej egzystować bez „współczesnych gadżetów”....
85,00 zł

Zarządzanie ryzykiem w działalności jednostek samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka katastroficznego

Publikacja prezentuje rozwiązania w zakresie tworzenia i wprowadzania w życie systemu oraz polityki zarządzania ryzykiem jednostki samorządu terytorialnego. W książce zawarto m.in.: wskazówki dla jednostek w zakresie kształtowania własnych, zind...
50,00 zł

Zarządzanie talentami w polskich organizacjach. Architektura systemu

W publikacji omówiono kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem talentami. W organizacjach, które dbają o swój kapitał ludzki, rozwija się praktyki personalne mające na celu identyfikowanie pracowników utalentowanych, ich...
4,00 zł

Energetyka węglowa i jądrowa Wybrane aspekty - PROCES LOGISTYCZNY TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW PROMIENIOTWÓRCZYCH WE FRANCJI

Energia elektryczna już obecnie traktowana jest jako "paliwo" przyszłości. Nic nie wskazuje, aby w najbliższym czasie cokolwiek miało się zmienić. Rewolucja teleinformatyczna, automatyzacja czy też rozwój nowych technologii są przykład...
199,00 zł

Globalne zarządzanie zasobami ropy i gazu w perspektywie prawnomiędzynarodowej

Recenzowana praca stanowi bardzo wartościowe studium z zakresu szeroko rozumianej problematyki międzynarodowego prawa publicznego w kontekście skomplikowanych kwestii wiążących się z jednej strony z regulacją prawną zarządzania zasobami ropy naftowej i...
8,00 zł

FINANSE, EKONOMIA I ZARZĄDZANIE (FEZ) – WSPÓŁCZESNE WYZWANIA TEORII I PRAKTYKI. CZĘŚĆ IV - XV ANALIZA STRATEGII ROZOWJU PRZEDSIĘBIORSTW HIGH-TECH WEDŁUG WYBRANYCH KRYTERIÓW

Monografia „Finanse, Ekonomia i Zarządzanie (FEZ) – współczesne wyzwania teorii i praktyki. Część IV” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!