MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - Outlet

Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania takimi projektami. W publikacji poruszono m.in. zagadnienia dotyczące:
– charakterystyki projektów badawczo-rozwojowych, ich roli i znaczenia,
– formułowania koncepcji, realizacji projektów, procedury i ryzyka,
– modelowania projektów badawczo-rozwojowych – modeli podstawowych, złożonych, hybrydowych,
– modeli definiowania i realizacji projektów,
– realizatorów projektów i narzędzi wspomagania,
– kontroli zarządczej, audytu i ewaluacji projektów badawczo-rozwojowych.

Opracowanie przeznaczone jest zarówno dla osób realizujących projekty badawczo-rozwojowe, jak i odbiorców wyników tych projektów. Przydatne będzie także dla studentów, którzy uczestniczą w zajęciach z przedmiotów dotyczących projektowania systemów zarządzania, jak i samego zarządzania. Powinno również zainteresować pracowników naukowych uczelni oraz jednostek zaplecza badawczego przedsiębiorstw, które prowadzą lub wdrażają prace badawczo-rozwojowe.


„Książka Jerzego Kisielnickiego bardzo dobrze wpisuje się w zapotrzebowanie rynku wydawniczego na tego rodzaju pozycje. Stanowi ona przewodnik dla wszystkich osób pragnących pogłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi”.
Prof. dr hab. inż. Henryk Rybiński, Instytut Informatyki Politechniki Warszawskiej

„Jerzy Kisielnicki w swej książce nie tylko udowadnia, że zarządzanie projektami jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu, co w dzisiejszych czasach jest przyjmowane już przez wielu jako aksjomat, ale pokusił się też o coś znacznie trudniejszego. Autor stworzył unikalne, obszerne i cenne kompendium wiedzy z zarządzania projektami z zakresu badań stosowanych i rozwoju, a także komercjalizacji wyników badań".
Leszek Staśto, PMP, Prezes International Project Management Association Polska

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!