MENU

Zjedz konkurencję

(eBook)

Jak maksymalizować zyski i pisać skuteczne teksty sprzedażowe

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2013

  • Autor: Paweł Kowalski

  • Wydawca: Wydawnictwo e-bookowo

  • Formaty:
    mobi
    PDF
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 12,00 zł
9,36
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zjedz konkurencję

Jesteś profesjonalistą sprzedającym na Allegro? Oferujesz swój produkt lub usługę za pośrednictwem strony internetowej? Wysyłasz oferty sprzedażowe do swoich klientów? Chcesz poprawić jakość Twoich listów sprzedażowych? Zależy Ci na tym, aby Twoje teksty naprawdę sprzedawały? Jeśli tak to trafiłeś pod dobry adres.

Zajmuję się copywritingiem (pisaniem tekstów sprzedażowych) od ładnych paru lat. Przyglądając się rynkowi, postanowiłem stworzyć produkt, który będzie w zasięgu ręki niemal każdego. Postanowiłem zrobić coś, co da wiedzę i kompetencję ludziom takim, jak TY. Skoro jesteś tutaj i czytasz ten list sprzedażowy, to znaczy, że choć trochę Cię zainteresowałem. Dlatego pozwól, że powiem Ci dokładnie czym jest poradnik, który stworzyłem.

Tytuł książki to „Zjedz Konkurencję”. Jeśli działasz na rynku od kilku lat, to z pewnością często trafiasz na bezpośrednią lub pośrednią konkurencję. Nawet jeśli dopiero chcesz zacząć sprzedawać, to i tak musisz się na to przygotować. Najgorsza możliwa walka, to wojna cenowa. W książce wprost odradzam tego typu działania. Dużo lepiej konkurować jakością obsługi. Jednak, aby móc ją zaoferować musisz zachęcić klienta do zakupu. Tutaj właśnie przydaje się dobra prezentacja swojego produktu lub usługi.

Napisałem 10 tekstów sprzedażowych. Prezentują one różnego rodzaju produkty. Każdy z tekstów dokładnie przeanalizowałem. Tak, abyś wiedział co i jak działa, oraz żebyś umiał to wykorzystać w swoim własnym tekście. Zależało mi na tym, aby zrobić wszystko profesjonalnie i tak, żebyś jak najwięcej wyniósł dla siebie. Oprócz analizy tekstów postanowiłem zacząć od bardzo ważnej rzeczy, jaką jest nagłówek. To często od skuteczności nagłówka zależy skuteczność całego tekstu. Z jednej strony stworzyłem rozdział dotyczący tworzenia nagłówków, z drugiej strony przeanalizowałem te nagłówki, które zastosowałem w przykładowych tekstach. Dzięki temu będziesz mógł się doskonale przygotować do tego, aby również tę część swojego tekstu napisać profesjonalnie.

Moim celem jest sprawić, że pisanie tekstów sprzedażowych będzie przychodzić Ci z łatwością. Liczę na to, że napiszesz listy, które naprawdę zaczną sprzedawać. Dlatego nagłówek tego tekstu brzmi: „Jak Zjeść Konkurencję i Maksymalizować Zyski?”. Jestem głęboko przekonany, że Twój produkt lub usługa są najwyższej jakości. Wierzę w to, że zapewniasz najlepszą możliwą obsługę. Dlatego możliwe, że jedyną rzeczą, której Ci jeszcze brakuje - jest dobra sprzedaż. Wiem, że podniesiesz swoje umiejętności w tej dziedzinie do bardzo wysokiego poziomu. Jest to w zasięgu Twojej ręki!

Książka jest napisana prostym językiem. Nie miałem zamiaru pisać jej dla super-znawców lub robotów. Moim celem było napisać coś, co zrozumie nawet laik. Podzieliłem ją na trzy rozdziały. Pierwszy z nich to rozdział rozpoczynający, gdzie opisuję między innymi jak stosować profesjonalnie nagłówki. Drugi rozdział, to bardzo długi, ale bardzo bardzo ważny rozdział, w którym analizuję 10 ofert napisanych specjalnie na potrzeby tej książki. Wiem, że wielu z czytelników tego poradnika sprzedaje właśnie na Allegro. Dlatego postanowiłem w prosty sposób opisać: jak sformatować aukcję w języku HTML. Tym zajmuje się właśnie trzeci rozdział.

Jeśli przekonałem Cię w pełni do tego, aby zainwestować w mój poradnik, to kup go jak najszybciej. Będziesz z niego naprawdę zadowolony.



Pozdrawiam!

Paweł Kowalski, autor


Paweł Kowalski - zajmował się pisaniem tekstów sprzedażowych w firmach szkoleniowych i agencji reklamowej. Jest wielkim fanem skuteczności, czyli stosowania rozwiązań, które działają. Posiada wykształcenie ekonomiczne. Książka "Zjedz Konkurencję" jest jego pierwszą publikacją.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1 : Zaczynamy!
Nagłówek
ROZDZIAŁ 2: ANALIZUJEMY TEKSTY!
Oferta 1: Środek na komary
Oferta 2: Kserokopiarka
Oferta 3: Poduszka relaksacyjna
Oferta 4: Zegarek elektroniczny
Oferta 5: iPhone 5
Oferta 6: Wakacje
Oferta 7: kubek próżniowy
Oferta 8: Szkolenie z obsługi klienta
Oferta 9: Firma remontowa
Oferta 10: usługi hostingowe
PODSUMOWANIE ANALIZY TEKSTÓW
Rozdział 3: Jak formatować aukcję w języku HTML?
ZAKOŃCZENIE
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

108,36 zł
129,00 zł

Instrumentalizacja prawa konkurencji Unii Europejskiej w obliczu konsolidacji sektora transportu lotniczego

Przedmiotem badań w niniejszej monografii jest kwestia instrumentalizacji prawa konkurencji UE w sektorze transportu lotniczego. Publikacja w sposób przejrzysty prezentuje zagadnienia związane z tematyką konsolidacji transportu lotniczego &ndash...
184,50 zł
205,00 zł

Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Komentarz

W publikacji w sposób przejrzysty i wyczerpujący omówiono zagadnienia zapobiegania i zwalczania nieuczciwej konkurencji w działalności gospodarczej, w szczególności produkcji przemysłowej i rolnej, budownictwie, handlu i usłu...
83,16 zł
99,00 zł

Zmowy przetargowe w świetle zamówień publicznych oraz prawa konkurencji

Monografia porusza złożoną problematykę zmów przetargowych, które są wymierzone w zasadę uczciwej konkurencji. Dokonano obszernej analizy orzecznictwa KIO, sądowego oraz organu antymonopolowego. Przedstawiono koncepcję identyfikacji oraz ...
83,16 zł
99,00 zł

Unijne prawo konkurencji. Efektywność systemu odwołań spraw dotyczących koncentracji przedsiębiorstw

Celem książki jest zbadanie efektywności ogólnej regulacji koncentracji przedsiębiorstw w unijnym prawie konkurencji po przeprowadzeniu reformy systemu odesłań spraw z rozporządzenia Rady (WE) 139/2004. Książka ma na celu podkreślenie znaczenia ...
153,00 zł
170,00 zł

Nieuczciwa konkurencja w prawie prywatnym międzynarodowym

Publikacja zawiera całościowe omówienie kolizyjnoprawnej problematyki nieuczciwej konkurencji. Udziela odpowiedzi na pytania, z którymi muszą zmierzyć się osoby, zajmujące się nieuczciwą konkurencją w środowisku międzynarodowym. W opracow...
153,00 zł
170,00 zł

Roszczenia o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji. Komentarz

Komentarz stanowi pogłębioną analizę przepisów ustawy z 21.04.2017 r. o roszczeniach o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji. Ten długo oczekiwany akt prawny, będący implementacją dyrektywy unijnej (tzw. dyrektywy ods...
207,00 zł
230,00 zł

Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów. Komentarz

Komentarz jest praktycznym przewodnikiem po skomplikowanych i wysoce specjalistycznych dziedzinach prawa, jakimi są prawo konkurencji i prawo konsumenckie. Jego autorzy - wysokiej klasy specjaliści pracujący zarówno w kancelariach prawniczych, j...
99,90 zł
111,00 zł

Standardy rzetelności postępowania w sprawach z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów. Między prawem administracyjnym a prawem karnym

Monografia w syntetyczny i przystępny sposób omawia sporne zagadnienia dotyczące stosowania standardów prawnokarnych w sprawach o ochronę konkurencji i konsumentów. Poruszono w niej kwestie odnoszące się w szczególności do:<...
63,90 zł
71,00 zł

Konkurencja regulacyjna w prawie spółek

Przedmiotem niniejszej monografii jest zjawisko konkurencji regulacyjnej w prawie spółek. Autor przyjął w niej założenie, że konkurencja regulacyjna w prawie spółek może rzeczywiście zaistnieć i że może być przy tym konkurencj...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!