MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 18
Przeglądaj:
Sortuj według:
Wydawca od A do Z
Wyświetl:
20

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Wydawca: CeDeWu
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:&bul...
Książka (miękka)
do koszyka
50,22 zł
65,00 zł

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Wydawca: CeDeWu
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a...
Książka (miękka)
do koszyka
53,56 zł
70,00 zł

SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

Wydawca: CeDeWu
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników po...
Książka (miękka)
do koszyka
76,24 zł
99,00 zł

Bankowość w gospodarce cyfrowej

Wydawca: MT Biznes
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręc...
Książka (miękka)
do koszyka
54,83 zł
64,90 zł

E-Marketing

Planowanie, narzędzia, praktyka
Redakcja: Grzegorz Mazurek
Wydawca: MT Biznes
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od ...
Książka (miękka)
do koszyka
50,62 zł
59,90 zł

Platformizacja gospodarki cyfrowej

Nowe wyzwania dla regulacji
Wydawca: MT Biznes
Rozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w ś...
Książka (miękka)
do koszyka
62,54 zł
74,90 zł

Anarchia

Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioi...
Wydawca: Noir Sur Blanc
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej.Anarchia relacjonuje jeden z najbar...
Książka (twarda)
do koszyka
50,73 zł
69,00 zł

Nie czyń zła

Jak Big Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich
Autor: Rana Foroohar
Wydawca: Poltext
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie m...
Książka (miękka)
do koszyka
54,50 zł
59,90 zł

Inwestowanie w internecie

Wydawca: Wig-Press
Polskie wydanie książki zostało przygotowane wspólnie z Domem Maklerskim Banku Ochrony Środowiska, który jest w naszym kraju liderem w zastosowaniach Internetu do celów inwesty...
Książka (twarda z obwolutą)
do koszyka
77,86 zł
89,25 zł

Content marketing i social media

Jak przyciągnąć klientów
Seria: Marketing PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społe...
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Cyfrowe Państwo - Outlet

Uwarunkowania i perspektywy
"Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem – jako społeczeństwo – stopniowo przestaje...
Książka (miękka)
do koszyka
55,14 zł
89,00 zł

E-commerce

Strategia – Zarządzanie – Finanse
Seria: Marketing PWN
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen ...
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

E-marketing

Współczesne trendy. Pakiet startowy
Seria: Marketing PWN
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
Książka (miękka)
do koszyka
74,25 zł
99,00 zł

E-marketing - Outlet

Współczesne trendy. Pakiet startowy
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
Książka (miękka)
do koszyka
61,35 zł
99,00 zł

Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce

Wyzwania współczesności
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnieni...
Książka (miękka)
do koszyka
66,75 zł
89,00 zł

Strategie i modele gospodarki elektronicznej

Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzię...
Książka (miękka)
do koszyka
66,75 zł
89,00 zł

Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw

Redakcja: Barbara Ocicka
Niniejsza publikacja stanowi oryginalne opracowanie łączące profesjonalną charakterystykę nowoczesnych technologii mobilny...
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Ustawa o prawach konsumenta

Umowy zawierane przez internet
Publikacja przygotowana przez prawników dla przedsiębiorców. Omawia obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku rewolucyjne zmiany przepisów regulujących działalność online. Poszczególne rozdziały zost...
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł
Znaleziono: 18
Przeglądaj:
Sortuj według:
Wydawca od A do Z
Wyświetl:
20