Została tu zaprezentowana Skala Ryzyka Dysleksji (SRD) – niewymagające wiele czasu i nieskomplikowane narzędzie badawcze stosowane w celu wczesnego wykrycia ryzyka dysleksji. Książka ta jest ...więcej »
Ćwiczenia kształtują umiejętność pisania zdaniami. Zadania trudne przeplatane są ćwiczeniami relaksującymi, takimi jak: labirynty, kolorowanie, rysowanie, krzyżówki.więcej »
„Po polsku? Tak!” to seria przeznaczona dla dzieci uczących się języka polskiego jako drugiego rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Może być wykorzystywana na zajęciach grupowych i...więcej »
Książeczka Rymuj, głoskuj, w rytmie klaszcz! powstała po to, aby pomóc nauczycielom w rozwijaniu umiejętności językowych przedszkolaków i najmłodszych uczniów. Skorzystają z ni...więcej »
Adresatem książki są nauczyciele nauczania zintegrowanego i klas integracyjnych, logopedzi, terapeuci oraz rodzice pracujący z dziećmi, które mają trudności w nabywaniu umiejętności w zakres...więcej »
Aby pisanie stało się dla dzieci łatwe i przyjemne, muszą one wykonać wiele ćwiczeń, dzięki którym usprawnią rękę i ukształtują właściwe nawyki dotyczące prawidłowego kreślenia liter i łącze...więcej »
Niniejsza publikacja prezentuje interdyscyplinarne podejście do logopedii. Poszczególne rozdziały, których autorami są zarówno teoretycy, jak i praktycy, poświęcone są historii...więcej »
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozw...więcej »
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozw...więcej »
Recenzowana książka stanowi kompendium wiedzy na temat rozwoju mowy dziecka. Autor przedstawia tytułowe zagadnienie na szerokim tle językoznawczym i psychologicznym. Wykorzystuje w swej pracy bogat...więcej »
„Po polsku? Tak!” to seria przeznaczona dla dzieci uczących się języka polskiego jako drugiego rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Może być wykorzystywana na zajęciach grupowych i...więcej »
„Po polsku? Tak!” to seria przeznaczona dla dzieci uczących się języka polskiego jako drugiego rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Może być wykorzystywana na zajęciach grupowych i...więcej »
„Po polsku? Tak!” to seria przeznaczona dla dzieci uczących się języka polskiego jako drugiego rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Może być wykorzystywana na zajęciach grupowych i...więcej »
Aleksy Łosiew (1893–1988), erudyta, filozof banita, objęty przez radziecką władzę dwudziestopięcioletnim zakazem publikacji, człowiek doświadczony przez los, wykładowca akademicki, autor prac...więcej »
Mak i rak to pomoc, którą można z powodzeniem wykorzystać nie tylko na zajęciach logopedycznych, ale i rewawlidacyjnych czy korekcyjno-kompensacyjnych, zarówno indywidualnych, jak i g...więcej »
K i G na usługach głoski R to kolejny zeszyt logopedyczny z serii Mównica Logopedyczna przeznaczony dla dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli. Zeszyt został opracowany z my...więcej »
„Złam szyfr…” to sprawdzona pomoc logopedyczna, która będzie przydatna podczas korygowania zaburzonej realizacji głosek [l] oraz [r]. Wykonywanie zadań angażuje procesy my...więcej »
„Złam szyfr…” to sprawdzona pomoc logopedyczna, która będzie przydatna podczas korygowania zaburzonej realizacji głosek [s], [z], [c] oraz [dz]. Wykonywanie zadań angażuje procesy myślowe, doskonal...więcej »
„Rama czy lama? Różnicowanie głosek R – L to kolejny zeszyt logopedyczny z serii Mównica Logopedyczna przeznaczony dla dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli. Zeszyt został opracowany z myślą o ...więcej »