Prezentowane w niniejszej pracy nowe spojrzenie naukowo-badawcze służy lepszemu zrozumieniu zaburzeń komunikowania się osób ze spektrum autyzmu. Szczególnie cenne są implikacje prakty...więcej »
"Ilustrowany Leksykon Gwary i Kultury Podhalańskiej" to naukowo opracowany, zapisany w słowie świat kultury duchowej i materialnej Podhala. To wielkie dzieło, będące wypełnieniem postulat...więcej »
ŁAMAŃCE JĘZYKOWE są tu dowcipnie zilustrowane.BŁYSKOTLIWE WIERSZYKI zawierają trudne w wymowie słowa – okazja do zabaw logopedycznych.PROSTE WYJAŚNIENIA nowych sł&oacu...więcej »
MIKMAKI w CYNKACH chodzą po ulicach Szczecina!W Grudziądzu dzieci robią SZNEKI, a Lubawa pełna jest wesołych FOFELKÓW.FIKSMATYNTA zapełniają gnieźnieńskie szuflady, chociaż w Częstochowi...więcej »
Książka jest poświęcona problematyce mutyzmu wybiórczego (selektywnego), czyli zaburzeniu wieku dziecięcego, którego głównym objawem jest brak mowy w niektórych sytuacja...więcej »
Publikacja ta powstała w wyniku wieloletniej praktyki logopedycznej. Zawarte w niej ćwiczenia przeznaczone są do nauki wymowy wszystkich głosek języka polskiego. Skierowana jest do Logopedów...więcej »
Wierszyki na gibkie języki to zbiór zabawnych powiedzonek i wierszyków, których często nie sposób wymówić! Od tych wierszyków język potrafi zwinąć się w su...więcej »
Publikacja będzie przydatnym narzędziem diagnostycznym przy badaniu artykulacji przede wszystkim dzieci pięcioletnich, ale także starszych, młodzieży i dorosłych, jeśli z jakiegoś powodu ich wymowa...więcej »
Bajki zebrane w tym zbiorze mają za zadanie pomóc dzieciom w wieku wczesnoszkolnym w opanowaniu poprawnego mówienia, szczególnie wypowiadania głosek s–sz, c–cz, z&n...więcej »
Zestaw zróżnicowanych pod względem formy ćwiczeń oddechowych i artykulacyjnych dla dzieci w wieku od czterech do siedmiu lat. Ćwiczenia zostały opracowane tak, aby mogli z nich korzystać nie...więcej »
„Co się dubluje? Czego brakuje?” to sprawdzona pomoc logopedyczna, która ma na celu uatrakcyjnić ćwiczenia artykulacyjne. W zestawie znajdują się łącznie 152 karty, dzięki kt&oac...więcej »
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet między 5. a 6. rokiem życia. Jest jedną z głosek, która najczęściej ulega zniekształceniom. Istnieje wiele spos...więcej »
Ćwiczenia zawarte w tej publikacji są przeznaczone dla dzieci, które opanowały już technikę czytania i pisania, ale mają trudności z budowaniem systemu językowego. Z książki mogą korzystać r...więcej »
Druga część „Ćwiczeń językowych” została przygotowana z myślą o dzieciach, które opanowały już technikę czytania i pisania, ale mają trudności z budowaniem systemu językowego. Ma...więcej »
Publikacja zawiera zestaw wierszy oraz ćwiczeń dowykorzystania podczas terapii dysleksji i dysortografii dla uczniów klas IV–VI. Przedstawiony materiał ortograficzny nie tylko pomaga d...więcej »
Publikacja zawiera zestaw wierszy oraz ćwiczeń dowykorzystania podczas terapii dysleksji i dysortografii dla uczniów klas IV–VI. Przedstawiony materiał ortograficzny nie tylko pomaga d...więcej »
Problem funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną, jak się nam wydawało, został szeroko i w sposób kompetentny opisany w literaturze psychologicznej, pedagogicznej oraz ...więcej »
Dziennik został przygotowany w celu dokumentacji grupowych zajęć logopedycznych. Zawiera między innymi: tygodniowy rozkład zajęć, rejestr osób w poszczególnych grupach, rejestr obecno...więcej »
„Dziennik pracy logopedy” jest zgodny z:• Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszko...więcej »