MENU
ZAWĘŻONE WYNIKI
Znaleziono: 44
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20

50 praw marketingu Kotarbińskiego - Outlet

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing je...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Badanie rynku - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (miękka)
do koszyka
135,69 zł
219,00 zł

Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie - Outlet

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa tele...
Książka (miękka)
do koszyka
67,54 zł
109,00 zł

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji - Outlet

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji.Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spó...
Książka (twarda)
do koszyka
104,71 zł
169,00 zł

Bilety do sklepu. Handel reglamentowany w PRL - Outlet

„Bilety” do sklepu – kartki żywnościowe, bony, bilety towarowe, karty zaopatrzenia czy wkładki zaopatrzeniowe – w XX w. towarzyszyły niemal każdemu pokoleniu Polaków....
Książka (miękka)
do koszyka
67,54 zł
109,00 zł

E-marketing - Outlet

Współczesne trendy. Pakiet startowy
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
Książka (miękka)
do koszyka
61,35 zł
99,00 zł

Glosariusz terminologii call center/help desk - Outlet

Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę fu...
Książka (twarda)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Jakościowe metody badań marketingowych - Outlet

Jak zrozumieć konsumenta
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współcz...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Kanały marketingowe - Outlet

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały...
Książka (miękka)
do koszyka
64,44 zł
104,00 zł

Kompendium wiedzy o konkurencyjności - Outlet

Kolejna pozycja z cieszącej się dużą popularnością serii Kompendium wiedzy o.... Wielowątkową problematykę konkurencyjności przedstawiono w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. W...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
64,00 zł

Kształtowanie wizerunku Wojska Polskiego jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo - Outlet

"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyj...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Logistyka usług - Outlet

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dosta...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Marketing międzynarodowy - Outlet

Współczesne trendy i praktyka.
Redakcja: Krzysztof Fonfara
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketi...
Książka (miękka)
do koszyka
36,56 zł
59,00 zł

Marketing w turystyce i rekreacji - Outlet

Seria: TURYSTYKA
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stw...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Media i komunikowanie masowe - Outlet

Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka:¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;¦ przed...
Książka (miękka)
do koszyka
26,95 zł
49,90 zł

Medialne lwy dla rekinów biznesu - Outlet

Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, d...
Książka (twarda)
do koszyka
30,37 zł
49,00 zł

Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Outlet

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - Outlet

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodzą...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Outlet

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecz...
Książka (miękka)
do koszyka
48,95 zł
79,00 zł
Znaleziono: 44
Przeglądaj:
Sortuj według:
Trafność
Wyświetl:
20