MENU
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 390
Przeglądaj:
Sortuj według:
Wydawca od A do Z
Wyświetl:
20

Marketing Mody

Strategia i promocja
Wydawca: Arkady
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w...
Książka
do koszyka
44,98 zł
69,00 zł

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Autor: Young Miles
Wydawca: Arkady
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom m...
Książka
do koszyka
31,66 zł
49,00 zł

Kreowanie marek kultury

Historia, współczesność, perspektywy
Autor: Andrzej Giza
Wydawca: Avalon
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wiek...
Książka (twarda)
do koszyka
45,80 zł
49,00 zł

Na saksy i do Bułgarii Turystyka handlowa w PRL

Wydawca: Bellona
Są tylko dwie rzeczy niezwyciężone na świecie – Armia Czerwona i polski turystaRadziecki celnik, lotnisko Moskwa – Wnukowo Jesteśmy za biedni, aby spędzać urlop ...
Książka (miękka)
do koszyka
27,75 zł
34,90 zł

Jak być dobrym menedżerem

Wydawca: BookPlan.pl
Ta książka jest pomocą oferowaną wszystkim, którzy czują się zagubieni i przerażeni nieznanymi dotąd problemami, jakie pojawiły się w momencie awansu menedżerskiego. Odpowiada ona nie tylko ...
Książka (miękka)
do koszyka
22,46 zł
44,00 zł

Jak być dobrym menedżerem - Outlet

Wydawca: BookPlan.pl
Ta książka jest pomocą oferowaną wszystkim, którzy czują się zagubieni i przerażeni nieznanymi dotąd problemami, jakie pojawiły się w momencie awansu menedżerskiego. Odpowiada ona nie tylko ...
Książka (miękka)
do koszyka
23,76 zł
44,00 zł

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych

Wydawca: BookPlan.pl
Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia a...
Książka (miękka)
do koszyka
27,90 zł
61,99 zł

Handel międzynarodowy

Wydawca: C.H. Beck
Podręcznik "Handel międzynarodowy" prezentuje podstawowe standardy międzynarodowego obrotu gospodarczego. Książka koncentruje się na analizie regulacji układów handlowych: globalny...
Książka (miękka)
do koszyka
68,70 zł
79,00 zł

Współtworzenie wartości w marketingu

Przykład szkolnictwa wyższego
Wydawca: C.H. Beck
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. J...
Książka (miękka)
do koszyka
86,09 zł
99,00 zł

Badania jakościowe Metody i zastosowania

Wydawca: CeDeWu
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane ...
Książka (miękka)
do koszyka
52,51 zł
65,00 zł

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Wstęp do gender marketingu
Wydawca: CeDeWu
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej ko...
Książka (miękka)
do koszyka
42,21 zł
55,00 zł

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Wydawca: CeDeWu
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzb...
Książka (miękka)
do koszyka
57,95 zł
75,00 zł

Finanse przedsiębiorstw przykłady, zadania i rozwiązania

Wydawca: CeDeWu
W książce „Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób:- przeprowadzić analizę progów rentowności- zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotów...
Książka (miękka)
do koszyka
57,50 zł
71,00 zł

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)

Wydawca: CeDeWu
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywc&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
50,68 zł
66,00 zł

Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku

Wydawca: CeDeWu
Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich...
Książka (miękka)
do koszyka
45,28 zł
59,00 zł

Handel wewnątrzgałęziowy - Outlet

Istota, uwarunkowania, trendy
Wydawca: CeDeWu
Problematyka międzynarodowego handlu wewnątrzgałęziowego stanowi szczególny przedmiot zainteresowania ekonomistów od czasu rozpoczęcia badań wpływu integracji gospodarczej na wymianę ...
Książka (miękka)
do koszyka
32,40 zł
60,00 zł

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Wydawca: CeDeWu
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:&bul...
Książka (miękka)
do koszyka
49,98 zł
65,00 zł

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Wydawca: CeDeWu
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów f...
Książka (koperta)
do koszyka
59,50 zł
77,00 zł

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Wydawca: CeDeWu
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz ...
Książka (miękka)
do koszyka
61,75 zł
77,00 zł

Komunikacja w polityce i w biznesie

Sztuka przekonywania w epoce postprawdy
Wydawca: CeDeWu
W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna...
Książka (miękka)
do koszyka
46,40 zł
59,00 zł
Znaleziono: 390
Przeglądaj:
Sortuj według:
Wydawca od A do Z
Wyświetl:
20