MENU
Znaleziono: 71
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Podstawy zarządzania organizacjami

Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasad...
Książka (miękka)
do koszyka
100,50 zł
134,00 zł

Zarządzanie cenami

"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nau...
Książka (miękka)
do koszyka
136,74 zł
159,00 zł

Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich

Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Ro...
Książka (miękka)
do koszyka
110,94 zł
129,00 zł

Scaling Up. Pakiet

Seria: Scaling up
Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad t...
Książka
do koszyka
125,10 zł
139,00 zł

Zarządzanie finansami

Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne po...
Książka (miękka)
do koszyka
153,94 zł
179,00 zł

Informatyka ekonomiczna

Teoria i zastosowania
Wyróżnienie w Konkursie PTI - Informatyczna Książka Roku 2020 Informatyka ekonomiczna to uznana w świecie specjalność naukowa o interdyscyplinarnym charakterze, która zajmu...
Książka (twarda)
do koszyka
110,94 zł
129,00 zł

Angielski w tłumaczeniach. Business 1-3

To, co wyróżnia podręczniki Angielski w tłumaczeniach. Business, to nowa formuła nauczania i innowacyjny sposób ćwiczenia sprawności językowej. Wszystko dzięki umiejętnemu użyciu rozw...
Książka (miękka)
do koszyka
109,89 zł
149,90 zł

Excel 2021 i Microsoft 365 Analiza i modelowanie danych biznesowych

Autor: Winston Wayne
Wydawca: Promise
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel i przekształć swoje dane w uży-teczne wnioski. ­Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli ...
Książka (miękka)
do koszyka
104,95 zł
149,00 zł

Badanie rynku (Nakład limitowany)

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
197,10 zł
219,00 zł

Biznes międzynarodowy

Obszary decyzji strategicznych
Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględnia...
Książka (miękka)
do koszyka
10,99 zł
12,60 zł

Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw

Wydawca: Helion
Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki m...
Książka (zintegrowana)
do koszyka
103,99 zł
149,00 zł

The Warren Buffett Way, 30th Anniversary Edition

Wydawca: Wiley
An insightful new take on the life and work of one of the world's most remarkable investors: Warren BuffettIn the 30th Anniversary Edition of The Warren Buffett Way, celebrated author a...
Książka (twarda)
do koszyka
128,00 zł

Business Model Shifts

Six Ways to Create New Value For Customers
Wydawca: Wiley
Shift your business model and transform your organization in the face of disruption Business Model Shifts is co-authored by Patrick van Der Pijl, producer of the global bestseller Busin...
Książka (miękka)
do koszyka
145,00 zł

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want
Wydawca: Wiley
The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can’t resistValue Proposition Design helps you tackle the ...
Książka (miękka)
do koszyka
150,00 zł

High-Impact Tools for Teams

5 Tools to Align Team Members, Build Trust, and Get Res...
Wydawca: Wiley
Take advantage of a powerful visual management tool for teams as you work together and deliver great results. It's been used by thousands of teams for project success!59% of U.S. worker...
Książka (miękka)
do koszyka
155,00 zł

The Invincible Company

How to Constantly Reinvent Your Organization with Inspi...
Wydawca: Wiley
The long-awaited follow-up to the international bestsellers, Business Model Generation and Value Proposition DesignAlex Osterwalder and Yves Pigneurs’ Business Model Canvas change...
Książka (miękka)
do koszyka
145,00 zł

Testing Business Ideas

A Field Guide for Rapid Experimentation
Wydawca: Wiley
A practical guide to effective business model testing7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of...
Książka (miękka)
do koszyka
150,00 zł

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
Wydawca: Wiley
Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to ad...
Książka (miękka)
do koszyka
150,00 zł

Design Thinking for Business Growth

How to Design and Scale Business Models and Business Ec...
Wydawca: Wiley
Reinvigorate your innovation approach with business ecosystemsIn a business ecosystem, different companies collaborate along and across previously sacrosanct industry barriers, encourag...
Książka (miękka)
do koszyka
145,00 zł

Rewired

The McKinsey Guide to Outcompeting in the Age of Digita...
Wydawca: Wiley
In Rewired, the world's most influential management consulting firm, McKinsey & Company, delivers a road-tested, how-to manual their own consultants use to help companies build the capabilities...
Książka (twarda)
do koszyka
171,00 zł
Znaleziono: 71
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20